2014-01-23, 12:46
Avslutad
Finns det någon med erfarenhet av att anordna sexträffar via sajten familjeliv.se. Ni som har fått bra utdelning där, hur har ni gått tillväga?
Citera
2014-01-23, 13:43
Bannlyst
Bra avkastning på den möda du lagt ner eller vad menar du ?
Citera
2014-01-23, 14:13
Medlem
Katzyns avatar
Jag har inga erfarenheter, är tjej och har varit medlem på den sajten tidigare.

Allt jag kan säga är att där sitter massor med ensamma och bekräftelsekåta småbarnsmammor med mycket dåliga möjligheter att ta sig ut på krogen eller andra mötesplatser för att träffa män. Chanserna att få ragg borde därför vara vida överlägsna de du har här på flashback och antagligen många andra kontaktsajter också. Jag fick långt mycket färre raggförsök per PM där än här, när de trillar in hela tiden.

Så länge du är okej med att det sover en unge i spjälsängen i rummet bredvid borde det vara relativt lätt att få knulla där...
Citera
2014-01-23, 14:33
Avslutad
Vad jag menar är ifall ni har lyckats ordna sexträffar med snygga brudar utan att lägga ner för mycket energi på det via sajten familjeliv.se.
Citera
2014-01-23, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jag har inga erfarenheter, är tjej och har varit medlem på den sajten tidigare.

Allt jag kan säga är att där sitter massor med ensamma och bekräftelsekåta småbarnsmammor med mycket dåliga möjligheter att ta sig ut på krogen eller andra mötesplatser för att träffa män. Chanserna att få ragg borde därför vara vida överlägsna de du har här på flashback och antagligen många andra kontaktsajter också. Jag fick långt mycket färre raggförsök per PM där än här, när de trillar in hela tiden.

Så länge du är okej med att det sover en unge i spjälsängen i rummet bredvid borde det vara relativt lätt att få knulla där...
Ser dessa kvinnor bra ut? Några fulisar vill jag inte ha.
Citera
2014-01-23, 14:41
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp

Det har jag ingen aning om. Oftast inte, antagligen, eftersom de är småbarnsmammor som i de flesta fall inte längre är tillsammans med glinens fäder.
Citera
2014-01-23, 14:43
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp

Är du en snyggis? Om inte får du nog nöja dig med fulisar!
Citera
2014-01-23, 15:13
Bannlyst
Tyckte man tappade hoppet om kvinnlighet av det forumet när man var inne och läste div trådar om porr och otrohet där för några år sen.
Kanske är det som Katzyn säger men jag fick iaf intrycket av att det var ett gäng jääääääävligt pryda tanter som mest satt där och babbla på om trams.

Återkom gärna när du testat dock ts!
Citera
2014-01-23, 15:20
Medlem
Dicken96s avatar
Familjeliv? Seriöst?!
Citera
2014-01-23, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Tyckte man tappade hoppet om kvinnlighet av det forumet när man var inne och läste div trådar om porr och otrohet där för några år sen.
Kanske är det som Katzyn säger men jag fick iaf intrycket av att det var ett gäng jääääääävligt pryda tanter som mest satt där och babbla på om trams.

Återkom gärna när du testat dock ts!

För att inte tala om all svenskfientlighet på det stället. "Svenska män är värdelösa skaffa en arab eller en neger!" samt "jag vill ha mulattbarn" "jag och min nigerianska man väntar barn, när kommer eran mulatt?" osv osv osv.

"Jag vill adoptera en HIV smittad neger" den tråden var ju underhållande och skrämmande på samma gång.
Citera
2014-01-23, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unbannable
För att inte tala om all svenskfientlighet på det stället. "Svenska män är värdelösa skaffa en arab eller en neger!" samt "jag vill ha mulattbarn" "jag och min nigerianska man väntar barn, när kommer eran mulatt?" osv osv osv.

"Jag vill adoptera en HIV smittad neger" den tråden var ju underhållande och skrämmande på samma gång.

Haha åfan. Nåja den typen av kvinna brukar ha svårt att hitta att hitta kvalité varesig det är vit eller svart kuk dom egentligen vill ha.
Citera
2014-01-23, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Haha åfan. Nåja den typen av kvinna brukar ha svårt att hitta att hitta kvalité varesig det är vit eller svart kuk dom egentligen vill ha.

Faktiskt inte. Du skulle bli förvånad om du visste hur många av dessa "fina" flickor som en del av er kallar dom och som faktiskt haft neger/arabkuk i sin ungdom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in