2014-01-23, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unbannable
Faktiskt inte. Du skulle bli förvånad om du visste hur många av dessa "fina" flickor som en del av er kallar dom och som faktiskt haft neger/arabkuk i sin ungdom.

Jojo det säger jag inget om lite svag för utländska skönheter själv. Däremot att döma ut en icke-homogen grupp och skaffa barn pga hudfärg på pappan brukar inte direkt vara crème de la crème som sysslar med.
Citera
2014-01-23, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Jojo det säger jag inget om lite svag för utländska skönheter själv. Däremot att döma ut en icke-homogen grupp och skaffa barn pga hudfärg på pappan brukar inte direkt vara crème de la crème som sysslar med.

Du skulle bli förvånad.

"Man ska inte döma folk efter hudfärg!" Hör man dom ofta säga när det är precis vad de själva gör.
Citera
2014-01-23, 18:08
Bannlyst
Citat:
Du skulle bli förvånad.

"Man ska inte döma folk efter hudfärg!" Hör man dom ofta säga när det är precis vad de själva gör.

Tror jag inte har trots allt rätt många kvinnor runt mig.

Haha ja hycklare är alltid roliga.
Citera
2014-01-23, 19:09
Medlem
A.J.K.Ss avatar
Nog går det att fixa ''sexträffar'' på FL.

Började skriva med en kvinnlig användare där angående en tråd hon hade startat och vi skickade meddelanden till varandra några veckor innan det kom in på lite erotiska ämnen, Bestämde träff med varandra och vi hade en mycket trevlig helg! Fräsch var hon också!

Detta var ju för några år sen ifs men det går om man träffar rätt!
Citera
2014-01-23, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Tror jag inte har trots allt rätt många kvinnor runt mig.

Haha ja hycklare är alltid roliga.

Då bor du inte i Sthlm och bor du i Sthlm är du aldrig i innerstaden/närförort :P
Citera
2014-01-23, 20:01
Bannlyst
Citat:
Då bor du inte i Sthlm och bor du i Sthlm är du aldrig i innerstaden/närförort :P

Stämmer bra det. Fjollträsk är sedan länge ett lost cause i min bok.
Citera
2014-01-29, 20:18
Avslutad
Jag ser väl lite bättre ut än de flesta män i min ålder. Finns det någon specifik procedur för att fixa brudar via familjeliv.se eller ska man bara satsa på att spamma loss?
Citera
2014-02-13, 21:18
Avslutad
Jag har ännu inte skaffat ett konto på Familjeliv, utan jag väntar på ytterligare råd för hur man skall gå tillväga. Finns det någon som vet??
Citera
2014-08-14, 01:50
Medlem
Doktordonkas avatar
Det svåra är inte att träffa kvinnor, det svåra är att behålla dem i längden.

Nå. Tillbaka till ämnet. Sexträffar via familjeliv. Det är säkert inte omöjligt, men nog svårt. Speciellt efter att man har läst följade fullständigt hejdlösa kommentarskedja på det forumet:

http://www.familjeliv.se/forum/thread/63386102-den-javeln-runkade/1

Asså. Jag DÖR av skratt. Fatta att vissa där är så stela att de anser att killen är otrogen om han drar en runk. Sweet jesus....
Citera
2014-08-14, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Finns det någon med erfarenhet av att anordna sexträffar via sajten familjeliv.se. Ni som har fått bra utdelning där, hur har ni gått tillväga?

Vill du verkligen ha träffar med dessa människor? EDIT: tvåa på den länken (inlägget ovan)

På familjeliv samlas alla dominor som inte hittat Darkside än samt alla som tycker det är rasism att inte skaffa barn med negrer.
Senast redigerad av Kratatch 2014-08-14 kl. 03:24.
Citera
2014-08-14, 08:13
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordonka
Det svåra är inte att träffa kvinnor, det svåra är att behålla dem i längden.

Nå. Tillbaka till ämnet. Sexträffar via familjeliv. Det är säkert inte omöjligt, men nog svårt. Speciellt efter att man har läst följade fullständigt hejdlösa kommentarskedja på det forumet:

http://www.familjeliv.se/forum/thread/63386102-den-javeln-runkade/1

Asså. Jag DÖR av skratt. Fatta att vissa där är så stela att de anser att killen är otrogen om han drar en runk. Sweet jesus....
Trodde aldrig jag skulle försvara Familjeliv, men det där är ju en uppenbar trolltråd och majoriteten av de som svarar håller tack och lov inte med trådstartaren.
Citera
2014-08-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Trodde aldrig jag skulle försvara Familjeliv, men det där är ju en uppenbar trolltråd och majoriteten av de som svarar håller tack och lov inte med trådstartaren.

Väldigt många i den håller med TS dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in