Citat:
Ursprungligen postat av
joy92
Fan vad du postar mycket skit kommer att rapportera detta så vi får ett slut. Du ger helt enkelt inte upp.
Iranska rial står sig 0,000030 mot us dollar. Så har den gjort under en väldigt lång tid. Den högsta mätningen var 0,000031 under 2016 och den har som lägst varit 0,000020 vilket ger den en höjning på 0,000010 vad fan nu det blir i dollar. Man kanske får dra fram en fil och dra bort lite material från ett dollar mynt så kan man kanske växla till sig en Iransk Rial......
Så länge du inte tillhör makt eliten i Iran så har du ingen aning om hur mycket de producerar eller exporterar. Du hänvisar till internet tidningar som Fars news Bloomberg osv. Som inte de heller kan veta ett skit om hur de ligger till i Iran därför det är ett låst land. Men jag tar dock tacksamt emot om du kan posta iranska handlingar från något av deras "departement" som visar att de faktiskt kan leverera så som de gör. Innan dess så är allt detta jävla postandet svammel. Du förpestar tråden.
Jag har svårt att förstå din ilska över mina inlägg, när det gäller Iran som är ett mycket viktigt land för Syrien och Mellan Östern hämtar jag information från Fars News, som är en Blog där ministrar och militärer från regeringen skriver rapporter.
När det gäller den Iranska valutan kan man kontrollera den med exempelvis XE currency Chart, där alla valutor finns växelkurs på dagligen.
De uppgifter som den Iranske ekonomen i regeringen kommit med på Fars News stämmer helt överens med kursen som XE currency chart har.
Jag är medveten att jag har en annan uppfattning om det som sker i Syrien och Mellan Östern än vad exempelvis svensk media har.
Jag följer med mycket noga utländsk media vad som sker i Mellan Östern, jag ser varje dag även de Israeliska nyhetsutsändningarna.
Svenska mediers rapportering om Mellan Östern och Syrien anser jag är till stor del styrd.
Den här tråden är väl en debattråd och då måste man acceptera saklig information, som inte överensstämmer med den styrda informationen.
Jag tycker det är bra med kritik men den måste vara saklig.
En debatt i Sverige tycks vara att alla måste ha samma uppfattning och klia varann på ryggen, någon med annan uppfattning skall avstängas , eller falska anklagelser att personen tillhör det bruna gänget.