2018-06-30, 15:47
Medlem
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chimpsky666
Har märkt att Humanlife och Arbetet ständigt ignorerar mina inlägg som besvarar deras icke-belagda trams.

Som en kränkt jehovas vittne som efter uthärdandet av flera minuters välgrundad kritik mot messian smäller dörren i ansiktet på den den trodde var en potentiell rekryt till sekten (baathpartiet) gömmer sig assadisterna i källaren på flashback efter att ha skrikit mot "outsidern" där hoppet om Assad som den gudabenådande ängeln än lever vidare.

Arbetet och Humanlife vaknar upp varje dag med en önskan om att deras verklighetsförnekande åskådning är en sanning. Annars är det bara för dessa att bränna hjärnceller med Hezbollah nasheeds och be vid Baathist-altaret.
Det är en gammal specialitet när dom båda får smaka på Släggan. När faktan tryter då vägrar de att svara eller bemöta dig. Dessa apor är alla shia muslimer, tillika humanwaste som är från Iran.
Citera
2018-06-30, 15:48
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SU-35
Att Ryssland nu eventuellt öppnar för att dra sig ur konflikten kan komma att bli dess första felsteg i konflikten. Finns en massa som måste desinfekteras i Syrien, som SAA inte klarar av på egen hand.

Har missat detta - Var kan vi läsa mer om det?
Citera
2018-06-30, 15:49
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Nej, det är det inte. Och kära lilla du, du hänvisar till the Atlantic. Kunde du inte ha länkat till bellingcat när du ändå håller på? Och vem av Gulfstaterna betalar för att du sitter här och sprider konspirationsteorier?
Du måste skilja mellan källan (CIA) och leverantören (Atlantic).
Then last week, the CIA declassified a new trove of documents from the 2011 raid that killed Osama bin Laden in his compound in Abbottabad, Pakistan. This document dump, which will take years to sort through and analyze, appeared to confirm the relationship—detailing among other things how Hamza, Osama bin Laden’s son, sheltered in Iran and*even got married there; and how, according to one*19-page document, negotiations between al-Qaeda and the Revolutionary Guards in Tehran touched on funding and arming the Sunni terror outfit so it could strike at American targets.

Jag länkade också till Telegraph, vilka knappast är särksilt krigshetsande.
Citat:
Ursprungligen postat av MbmA
Skicka ut daesh i öknen och skjuta av dom
Ja, för det är ju veeeerkligen vad Assadregimen gjorde mot Daesh i Yarmouk...
Citera
2018-06-30, 15:53
Medlem
chimpsky666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaug20017
Det är en gammal specialitet när dom båda får smaka på Släggan. När faktan tryter då vägrar de att svara eller bemöta dig. Dessa apor är alla shia muslimer, tillika humanwaste som är från Iran.

Om du talar om shiamuslimer på det sättet är du en ideologisk avspegling av de shiaislamistiska stridsförband som betraktar alla sunnimuslimer vara likvärdiga med ISIS-militanter.

Den mentalitet du uttrycker här är lik den wahhabistiska positionen. Varför skall shiamuslimer som grupp , en grupp som för övrigt är förföljd i stora delar av den muslimska världen stås till svars för var Assadregimen och iran gör?
Citera
2018-06-30, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memestar
Hahaha du gick rakt i min fälla!
Se chimpskys svar om Idlib och terrorister.

Hur kan du klaga över att Israel inte går in i Syrien? Om de satte en enda fot över gränsen skulle du kalla det för en illegal invasion. Förresten blev Daesh så omskakade av Israel efter att de "råkade" beskjuta israeliska soldater att de inte vågade göra annat än gå ner på knä & be om ursäkt.
https://www.timesofisrael.com/ex-defense-minister-says-is-apologized-to-israel-for-november-clash/

Vilken fälla?
Hade inte klagat om IDF bombat terrorister. Tydligen är bara IRGC terrorister i Syrien enligt dom.
Citera
2018-06-30, 15:54
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Det är en oerhört relevant frågeställning din otacksamma nolla. Hade inte varit en enda assyrier kvar i området utan YPG:s närvaro i allians med i praktiken ALLA assyriska miliser som jag bevisat med typ 40 källor på PM och i inlägg i tråden. Assadregimen lämnade de försvarslösa men du litar mer på dessa än ditt eget folk som försvarar områdena.

DU kommer bara med overifierat svammel ständigt där du hävdar kunna veta mer än meriterande organisationer, assyrier på plats och assyrier i diaspora också för den delen. De från syrien som dött och strider för att ditt folk ska ha en framtid i Jazira främst bör spotta sådana smutskastande nollor som du i ansiktet.

Rättigheterna som garanterats för den syrianska/assyriska minoriteten är att föredra framför assadregimen. Det pågår ingen förföljelse i rojava-kantonerna på etnisk grund och assyrier har politiskt inflytande och har autonomi i sitt försvar av sina egna byar. Vet inte riktigt vad fan det är de ska göra för att du ska anse att det är en fråga om genuin respekt för den assyriska minoriteten.

Sluta svamla kurd. Dina känslor har tagit över. Sålänge kurderna mördar demokratiska assyrisk/syrianska ledare är det inget att föredra. Jag längtar tills dagen då USA lämnar Syrien. Fyfan vad ni kurd patrask kommer få smaka.
Citera
2018-06-30, 15:54
Medlem
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memestar
* <1% (mindre än 1%, inte mer).

Israel har kapaciteten att ödelägga Iran på 10 minuter, men vad är motivet? Så länge de inte är nära att få kärnvapen så har Israel ingen anledning att direkt anfalla Iran.
Tycker du att Iranska arbetet är en Israelvän som han påstår?
Citera
2018-06-30, 15:57
Medlem
Citat:
Det finns ett överskott av shiaislamistiska jihadister i assadregimens led så du behöver inte gråta om din opposition till religiös extremism.

"När man påpekar detta konkreta hyckleriet så fokuserar dessa personer på oansenliga modaliteter kring skillnaden mellan detta avtal och det i södra damaskus med SDF-fallet."

Du griper efter halmstrån för att hitta en rational för att betona en skillnad mellan dessa evakueringsavtal som inte finns.

SAA är i majoritet sunni. Ta ditt sekteristiska hat i någon av islamtrådarna. Tillsammans med smaug och dom andra jihadistbottarna.
Citera
2018-06-30, 15:58
Medlem
smaug20017s avatar
Citat:
Om du talar om shiamuslimer på det sättet är du en ideologisk avspegling av de shiaislamistiska stridsförband som betraktar alla sunnimuslimer vara likvärdiga med ISIS-militanter.

Den mentalitet du uttrycker här är lik den wahhabistiska positionen. Varför skall shiamuslimer som grupp , en grupp som för övrigt är förföljd i stora delar av den muslimska världen stås till svars för var Assadregimen och iran gör?
Jag är fan inte ens religiös och pissar på religion överlag men jag tänker fan inte hålla käften när Iran, Ryssland och annat pack som mördar allt i sin väg, bara för att de vill uppnå sitt mål.
Stick hem till Kosovo....
Citera
2018-06-30, 15:58
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MbmA
SAA är i majoritet sunni. Ta ditt sekteristiska hat i någon av islamtrådarna. Tillsammans med smaug och dom andra jihadistbottarna.

Ta inte chimpsky666 alltför seriöst. Gör som mig, med en klackspark typ. Killen hoppade in i konflikten för någon månad sedan och tror sig redan vara någon sorts Syrien expert. Han tar sig själv på alltför stort allvar.
Citera
2018-06-30, 15:59
Medlem
chimpsky666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Sluta svamla kurd. Dina känslor har tagit över. Sålänge kurderna mördar demokratiska assyrisk/syrianska ledare är det inget att föredra. Jag längtar tills dagen då USA lämnar Syrien. Fyfan vad ni kurd patrask kommer få smaka.

Har aldrig ägt rum. Om du syftar på David jindo vars mördare fick juridisk bestraffning direkt medan YPG ledning starkt fördömde attacken så är du gravt efterbliven.

Har länkat empirisk fakta och rättfärdigat användandet av det. Dina resonemang är dock tagna ur luften.

Precis, personerna som räddar livet på ditt folk och etablerat demokratiska samhällsinstitutioner med garanterat autonomi för den syrianska minoriteten skall dödas på etnisk basis? Visar väl vilket avskum du är.
Citera
2018-06-30, 16:00
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaug20017
Jag är fan inte ens religiös och pissar på religion överlag men jag tänker fan inte hålla käften när Iran, Ryssland och annat pack som mördar allt i sin väg, bara för att de vill uppnå sitt mål.
Stick hem till Kosovo....

Du är en sunnitisk extremistisk kuksugare och jag har avslöjat dig framför trädens alla läsare för längesedan. Pys iväg nu den fjärde bönen för idag väntar din lilla bögjävel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in