Citat:
Ursprungligen postat av
Ola Schubert
Jag tycker du har en poäng där. För det förvånar mig att pro-Assad aktivister i denna tråd inte är konsekventa i sina bedömningar angående situationen i Syrien respektive Ukraina.
Intressant att du talar om andra skribenters konsekvens, för jag minns hur du & Xelious förut i denna tråd stödde de s.k rebellerna & skrev dagliga inlägg om hur hemsk & vidrig Assad var på samma sätt som ni idag beskriver Putin & Ryssland.
Personligen är jag Svensk, icke nationalist samt varken höger eller vänster. Utan helt enkelt bara för att folk ska få leva i fred. När man inte identifierar sig & känslomässigt bundit sig till någon grupp, nation ideologi osv blir det enklare att se det på ett objektivare sätt.
Det kommer upp en bild från Ukraina med en flagga som stödjer IS.
Snurren påpekar att det är Högra Sektorns flagga och att fordonet är färgat som tillhörande Kiev.
Istället för att bemöta dessa punkter går Xelious in på konspirationer om hur IS är finansierade & tränade utav Putin utan att backa upp sina påstående med en endaste källa.
Skriver man inlägg med bara massa text som är ens egna tolkning utav verkligheten & hur man önskar att den ser ut, utan att backa upp sina påståenden med källor bör det naturligtvis vara i forumdelen för konspirationer, oavsett om det handlar om Ryssland, Usa eller vad som helst för den delen.