Citat:
Ursprungligen postat av
CAKARIM
Kina alltså. Så vidrig land, så vidrig tänkande. De borde inte fan överge kommunismen och borde fortsätta med det. Imperialismen har målat deras ögon svart.
Kina säger att det är redo att bygga upp Syrien nu när krigets slut börjar närma sig. Kina som hela tiden varit bakom kulisserna och sett på hela tiden visar sig nu. Självklart tänker gulingen att man bygger upp landet mot olja.
Min respekt för det skitlandet har försvunnit helt och hållet. Gillade förut att det fanns en stormakt som Kina för att kunna utmana USA men nu hoppas jag att USA sinom tid bombar de jävla gulingarna åt helvete. Där kan dom fortsätta äta hundar. Jävla skitfolk.
Vill fan inte ens tänka på hur de skulle vara om de tog kontrollen över världen.
Jag har en annan uppfattning om Kina och jag tror att de har haft stor betydelse för Syriens framgångar i kriget. De har verkat i kulisserna som du säger, men det har betytt väldigt mycket.
Deras ekonomiska styrka väger tungt när de backar upp Putin och Assad.
Vi betraktar Putin som en hjälte, men du vet, bakom en hjälte finns det alltid en stark uppbackning. Xi Jinping är en stark fredsivrare och samarbetsman, han har säkert haft gott inflytande på Putin och Assad, när det gäller strategi och taktik och hur man skall manövrera ut USA.
Och att Syrien nu tar emot hjälp från Kina med återuppbyggnaden, är ju tecken på att deras samarbete är gott.