2018-02-10, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memestar
Läste du inte källan? Assadkontrollerad media bekräftade gång på gång de israeliska attackerna mot deras och Irans militärbaser och påstår att Assad "kommer gå till motattack", något han uppenbarligen är smart nog att inte göra.

Judisk media som expressen är självklart lögner, men du ska fortsätta tro på det....du kommer vakna så småningom...
Det är dags för er att ge tillbaka Golan till syrierna. Jag vet att ni inte förstår sånt så vi får använda oss av ett annat språk då....
Citera
2018-02-10, 14:02
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boghalamon
Judisk media som expressen är självklart lögner, men du ska fortsätta tro på det....du kommer vakna så småningom...
Det är dags för er att ge tillbaka Golan till syrierna. Jag vet att ni inte förstår sånt så vi får använda oss av ett annat språk då....
Hahaah kallar du syriska MPn Shebabi Fares för judisk media? https://syria.liveuamap.com/en/2018/10-february-syria-mp-shehabi-fares-if-israel-continues-its
Citera
2018-02-10, 14:05
Medlem
Så att alla vi andra också hänger med med tanke på att vissa utgår ifrån att man förstår turkiska.

Turkisk helikopter nedskjuten i Syrien
http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4rlden/turkisk-helikopter-nedskjuten-i-syrien-1.5162548
Citera
2018-02-10, 14:09
Medlem
Citat:

Hahaah kallar du syriska MPn Shebabi Fares för judisk media? https://syria.liveuamap.com/en/2018/...-continues-its

Du skrev att Israel hämnades på 12 baser. Syriern skrev en varning för vad som sker om de gör nåt. De bekräftade inte Israels lögner.

Israel attackerade Syriens SAM-system som gav tillbaka, det var allt. Men ni gillar att ljuga....
Citera
2018-02-10, 14:15
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Du skrev att Israel hämnades på 12 baser. Syriern skrev en varning för vad som sker om de gör nåt. De bekräftade inte Israels lögner.

Israel attackerade Syriens SAM-system som gav tillbaka, det var allt. Men ni gillar att ljuga....

Vem har gett "den enda demokratin i Mellanöstern" rätt till att kränka syriskt luftruftrum?
Syrien är trots allt en suverän nation.
Citera
2018-02-10, 14:15
Medlem
Memestars avatar
Citat:

Han kom med ett tomt hot för vad som skulle hända "om Israel fortsätter attackera Syrien"... och det var efter att IAF hade bombat 12 SAA/iranska baser.
Citera
2018-02-10, 14:17
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Vem har gett "den enda demokratin i Mellanöstern" rätt till att kränka syriskt luftruftrum?
Det finns inget "syriskt luftrum" eftersom Assadregimen saknar internationellt erkännande.
Citera
2018-02-10, 14:21
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Det finns inget "syriskt luftrum" eftersom Assadregimen saknar internationellt erkännande.

Men nu spelar det ingen roll vad du gör för tolkningar. Senast jag kollade var Syrien en suverän nation.
Alla kränkningar ska ha konsekvenser, oavsett åt vilket håll de sker.
Citera
2018-02-10, 14:22
Medlem
Citat:

Han kom med ett tomt hot för vad som skulle hända "om Israel fortsätter attackera Syrien"... och det var efter att IAF hade bombat 12 SAA/iranska baser.

Inga 12 baser bombades.
Citera
2018-02-10, 14:23
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Men nu spelar det ingen roll vad du gör för tolkningar. Senast jag kollade var Syrien en suverän nation.
Alla kränkningar ska ha konsekvenser, oavsett åt vilket håll de sker.
Med den logiken har även USA, Ryssland, Turkiet och Iran "kränkt syriskt luftrum" vilket jag starkt betvivlar att du vill medge...
Citera
2018-02-10, 14:24
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Dumheter! Det är klart att Israel kränker Syrien. Syrien är ett suveränt land. Det här är provokationer. Att sedan säga att det inte är en eskalering är ju direkt löjligt.
Jag tror du kommer att bli förvånad över Syriens svar.
Citera
2018-02-10, 14:29
Medlem
Citat:

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Dumheter! Det är klart att Israel kränker Syrien. Syrien är ett suveränt land. Det här är provokationer. Att sedan säga att det inte är en eskalering är ju direkt löjligt.
Jag tror du kommer att bli förvånad över Syriens svar.

Kan man fortfarande kränka ett lands luftrum i legal bemärkelse när länderna är i krig med varandra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in