Citat:
Ursprungligen postat av
D.I.V.E
Förväntar mig att dom ska double down med lögnerna. Det bara bekräftar det jag har vetat sen 9/11 då tornen föll. Man kan inte kontrollera 7 miljarder människor fysiskt men man kan kontrollera vad dom tänker och känner.
Total mind control.
Total hjärntvätt.
Total amnesia.
Total psykos.
Allt är en jävla show, precis allting. Allting är riggat och allting är planerat i förväg. Den dagen då avloppstidningarna dör, den dagen ska jag fira.
Ja, nog är de skickliga på att kontrollera våra tankar och sinnen. Kriget mot Syrien har avslöjat USA-median på ett kusligt sätt. Den "fria" median kontrolleras till nästan 100 % av krigshetsare, sionister och de ekonomiskt starka. Median, liksom politikerna är deras lydiga redskap.
Makthavarna fick sig en läxa av Vietnamkriget. Det väckte stora demonstrationer i hela västvärlden, inte minst i USA. Vietnams folk vann kriget delvis tack vare världsopinionen. Vänstern växte sig stark.
Eliten bestämde sig då för att detta inte fick hända igen och följden är det vi ser så tydligt i rapporteringen om Syrien. Total kontroll över media, spridning av lögner för att "legitimera" övergrepp på länder och folk som inte låter sig kuvas.
Det är otäckt, men nu vet vi vilka fiender vi har och att de är oerhört mäktiga. Folket i Syrien har vetat det hela tiden.