2017-02-24, 22:16
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kazino
HON kan babbla, men nu sammarbetar Irakiska regeringen militärt med den Syriska staten.
Iran, Ryssland och andra frihetskämpar i Syrien har vunnit kriget. Saudi/Israel och dess vänner är förlorarna i det långa loppet. Trump kommer göra det rätta hoppas vi, och det är och sluta stötta terroristerna i Syrien.

Vad babblar du om? Kriget är långt från slut, och det enda som har hänt i det aktuella flyganfallet är att Irak har informerat den syriska regeringen. Den syriska regeringen fortsätter med sina kemiska attacker mot civilbefolkningen och ryssarna blundar medvetet för folkrättsbrotten som slaktaren Assad står för.
Citera
2017-02-24, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Vad babblar du om? Kriget är långt från slut, och det enda som har hänt i det aktuella flyganfallet är att Irak har informerat den syriska regeringen. Den syriska regeringen fortsätter med sina kemiska attacker mot civilbefolkningen och ryssarna blundar medvetet för folkrättsbrotten som slaktaren Assad står för.

Ja juste de, du är ju känd som "kematacken bernard law". Om man använder sunt förnuft så kan man lätt komma fram till vem som använda och vem som gynnades av denna attack som skedde samma vecka som UN(FN?) var på besök tillkallade av den Syriska regeringen för att utrerade kemattack som begicks av terroristerna på andra hål i Syrien.
Isreal använder massa skit i Palestina.
Dessutom har du hat fel angående Trump Brexit och här nu med. Gå till rysstrådarna där du kan vara med dom duktiga lucas 49 och fitzhumme o andra roliga människor...
Citera
2017-02-24, 22:32
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ja juste de, du är ju känd som "kematacken bernard law". Om man använder sunt förnuft så kan man lätt komma fram till vem som använda och vem som gynnades av denna attack som skedde samma vecka som UN(FN?) var på besök tillkallade av den Syriska regeringen för att utrerade kemattack som begicks av terroristerna på andra hål i Syrien.
Dessutom har du hat fel angående Trump Brexit och här nu med. Gå till rysstrådarna där du kan vara med dom duktiga lucas 49 och fitzhumme o andra roliga människor...

Nu är näppeligen min person ämnet i denna tråd, och var jag diskuterar eller inte diskuterar är naturligtvis min ensak, men enligt alla rimliga analyser låg den mordiska regimen bakom kemattacken mot oskyldiga civila i Ghouta.

Emellertid diskuterar jag inte detta just nu, utan de otaliga kloringasattacker som Assadregimen genomfört sedan denna tidpunkt, och som har verifierats av UN (ja, FN).
Citera
2017-02-24, 22:38
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Hittlls har rapporter från FN bekräftat att Assadregimen legat bakom de flesta kemattacker, resten tillskrivs IS.
Citera
2017-02-24, 23:12
Medlem
Erik Östs avatar
Vad fn vet FN i det här infokriget egentligen övht?

En tandlös tiger har FN varit från början till slut!

Ett sionistiskt skämt bara men det är väl för mycket att ta in för alla ärthjärnor!
Senast redigerad av Erik Öst 2017-02-24 kl. 23:15.
Citera
2017-02-25, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Nikki Haley går från klarhet till klarhet och fördömer den syriska mördarregimen och deras ryska barnpassare:

https://www.bloomberg.com/politics/articles/2017-02-24/trump-s-un-envoy-condemns-russian-babysitting-of-syrian-regime

Hon verkar faktiskt vara en ännu starkare röst för demokrati och västerländska värderingar än vad Samantha Powers var, det är bra att se.

Assad är en skit som inte var idel öra för folket men jag förstår honom också. Tror du också gör det? Eller tänk din västerlänska Bush hur han hade regerat? Menar Obama som var den nyaste demokratispridaren? Han är också ute... Trump är det nu? Ja Trump. Tar bort M och kallar har för Trup härmed!

Vad hade Stefan gjort om det skulle börja ett inbördeskrig? Vad gör ni åt alla mord som sker nästan var enda dag här i Sverige? Ett västerlänsk land som blundar för alla mord som sker? tror du inte vi vet hur Sverige fungerar? Att en med 100% misstänkt mördare släpps för att mördas och bli mindre jobb för Sverige?
Lite oftopic blev det-... Inte utan ett svar på ditt äckliga västerlänska mentalitet som du så gott snackar om. Det är så ni är... Men jag och andra är nyfikna på vad västerlänska värderingar är för något? Det här kommer du läsa för du kommer titta på dina citerade inlägg och folk väntar på svar.

Här har ni något som heter demokrati som ni vill sprida vidare men helst till Mellan östern. Finns andra kontinenter också, Afrika är ingen höjdare eller hur? Där har man satt dom i i konfliktkrig och tar all resurser? Sydamerika då? Demokrati fungerar inte så bra där heller, varför inte sätta inte några stövlar där? Det är era "bröder" som borde lyssna på er? Ni bär på korset all sammans. Kina som ni anser vara er framtida fiende, vad gör ni åt det? Eller Norre Korea som ständigt hotar er, varför inte infria landet med demokrati när folket svälter ihjäl?

Ni har något som heter val i västerländer, lägg röstet på ett parti som motarbetar folk som söker skydd för krig. Förr eller senare kommer det gå igenom i alla länder i Europa. Men vi i mellanöstern vill inte ha er där sen ni satte er tå för hundra år sen. Hur ska vi bli av med er, är det västerlänskt värdering?

Er bästa vän för 20 30 år sen Irak är helt splittrat och skuldsatt upp till öronen fast det kunde bara världens rikaste land! Varför blev det så, vem såg det till det, det du pratar om västerlänska värderingar?

Vi från Mellanösterin har ett svar till västerlänningar: lämna vårt område så lovar vi lämna era länder. Så mycket ont ni gjort kommer ni aldrig få försoning.
Citera
2017-02-25, 00:25
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Vad fn vet FN i det här infokriget egentligen övht?

En tandlös tiger har FN varit från början till slut!

Ett sionistiskt skämt bara men det är väl för mycket att ta in för alla ärthjärnor!
De har varit på plats och undersökt?
Citera
2017-02-25, 00:28
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
De har varit på plats och undersökt?

Jahhaaaa!

Om dom vetat något hade det här kriget varit slut för längesedan.
Senast redigerad av Erik Öst 2017-02-25 kl. 00:32.
Citera
2017-02-25, 00:35
Bannlyst
Två idioter håller på ta över tråden.

Har en fråga till er som följer skiten. Vad är kurderna ute efter? Vi har kurderna som slåss för något men jag har inte förstått vad dom krigar för. Vi har ett land som krigar mot kurderna av en anledning. Vad är problemet?

Kan inte dom två skithögarna gå ihop och inse att do har en gemensam fiende som så fult heter IS och bekämpa tillsammans?

Off off off. Ska inte namnge något något något.... Men idag så omkom en... till mig en kusin jag brukade dra av frukt av träd... Mår skit. Skitdåligt, tänker på han. Jag hatar det här livet så jävla mycket. Inget jävla gott
Citera
2017-02-25, 00:47
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedyman
Assad är en skit som inte var idel öra för folket men jag förstår honom också. Tror du också gör det? Eller tänk din västerlänska Bush hur han hade regerat? Menar Obama som var den nyaste demokratispridaren? Han är också ute... Trump är det nu? Ja Trump. Tar bort M och kallar har för Trup härmed!

Vad hade Stefan gjort om det skulle börja ett inbördeskrig? Vad gör ni åt alla mord som sker nästan var enda dag här i Sverige? Ett västerlänsk land som blundar för alla mord som sker? tror du inte vi vet hur Sverige fungerar? Att en med 100% misstänkt mördare släpps för att mördas och bli mindre jobb för Sverige?
Lite oftopic blev det-... Inte utan ett svar på ditt äckliga västerlänska mentalitet som du så gott snackar om. Det är så ni är... Men jag och andra är nyfikna på vad västerlänska värderingar är för något? Det här kommer du läsa för du kommer titta på dina citerade inlägg och folk väntar på svar.

Här har ni något som heter demokrati som ni vill sprida vidare men helst till Mellan östern. Finns andra kontinenter också, Afrika är ingen höjdare eller hur? Där har man satt dom i i konfliktkrig och tar all resurser? Sydamerika då? Demokrati fungerar inte så bra där heller, varför inte sätta inte några stövlar där? Det är era "bröder" som borde lyssna på er? Ni bär på korset all sammans. Kina som ni anser vara er framtida fiende, vad gör ni åt det? Eller Norre Korea som ständigt hotar er, varför inte infria landet med demokrati när folket svälter ihjäl?

Ni har något som heter val i västerländer, lägg röstet på ett parti som motarbetar folk som söker skydd för krig. Förr eller senare kommer det gå igenom i alla länder i Europa. Men vi i mellanöstern vill inte ha er där sen ni satte er tå för hundra år sen. Hur ska vi bli av med er, är det västerlänskt värdering?

Er bästa vän för 20 30 år sen Irak är helt splittrat och skuldsatt upp till öronen fast det kunde bara världens rikaste land! Varför blev det så, vem såg det till det, det du pratar om västerlänska värderingar?

Vi från Mellanösterin har ett svar till västerlänningar: lämna vårt område så lovar vi lämna era länder. Så mycket ont ni gjort kommer ni aldrig få försoning.

Jo men vår politiska adel vill inte ha det så...vi folket vill bara att ni högakningsfullt drar åt h-e !

Skriv brev eller maila våra politiker om att ni egentligen inte vill vara här .

Jag vill som infödd medborgare i Sverige inte ha med er att göra heller så det är ömsesidigt, ni förtjänar ingen FRISTAD med ert beteende!
Senast redigerad av Erik Öst 2017-02-25 kl. 00:53.
Citera
2017-02-25, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Jo men vår politiska adel vill inte ha det så...vi folket vill bara att ni högakningsfullt drar åt h-e !

Skriv brev eller maila våra politiker om att ni egentligen inte vill vara här .

Jag vill som infödd medborgare i Sverige inte ha med er att göra heller så det är ömsesidigt!

Inga problem alls. Ni kom, drog gränser som mina förfäder kunde gå fram tilbaka och besöka sin bror i turkiet, syrien, irak som är det nya namnet idag. Varför gjorde ni det? Har vi någon med bollar som kan förklara det för mig?

Egentligen vill vi inte vara här men vi ska vara här och...

Visst tog mitt inlägg hårt på dig, det var ett ärligt inlägg med sanning. Du är en ärlig skit så fram med sanningen Erik.
Citera
2017-02-25, 01:22
Bannlyst
Helt ärligt. Hur blev Irak och Syrien som det blev?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in