Citat:
Ursprungligen postat av
AnnunakiiXX
Med avskum mannar jag alla som är emot Saa och allierade.
Sist jag läste var det is Som människor flydde ifrån och lämna sina hem. Någon som är mer insatt i detta, finns det någon stad i Syrien som människor flyr från Saa.?? Tacksam för svar.
Så är det Trump är en vilding, det behövs sådana ibland ! Orcher och andra troll ska slaktas, får hoppas att civila hinner flyttas till safe zoner.
Ja, nu tror jag inte man kan sitta på en tredjedel av Syrien och inbilla sig att alla ska lyda Assad blint.
Det kommer tyvärr bara att skörda fler offer och mer lidande. Militära lösningar är sällan stabila och långvariga. Det är rena kaoset och folket lider. Assad är en tyrann och sitter illegalt som president.
Det är folket som ska avgöra vem som ska styra landet ingenting annat. Avskummet i detta fallet är Assad, Putin, och Iran med sin shiamilis.
US sanktionerar både Ryssland och Assad, whoho, så kan det gå. Och tidigare har Assad handlat med IS eftersom han varit sanktionerad, så vem vet vad han gör bakom kulisserna.
Världen tittar på och man samlar bevis för krigsbrott. Det ska bli ett sant nöje den dagen det går upp för rysspacket och Assad att dom begått krigsbrott.
Trump får 4 år max, om han då inte hamnar inför riksrätt dvs.