Citat:
Läste du inlägget eller bara inlägget som citerade mig? Det är obehaligt när folk som dig bara skriver utan någon som helst omdöme. Läs mittoriginella inlägg, inte folks responser till mig. Jag riktade kritiken både mot oppositionella och Assadregimen för blockaderna.
Var har jag gett uttryck för jihadism? Det är snarare du som försvarar en brottslig despot som använder alla vapen som civiliserade stater inte använder. En regimen som är villig att förstöra hela landet för att rädda sitt despotiska, nepotisitska och korrupta styre och välstånd är en regim som förtjänar att avsättas. Folk som står bakom en sådan fascist skiljer sig inte mycket från nazister. Assadregimen har fört Syrien tillbaka till medeltiden. Det mesta är sönderbombat. Nära hälften folket i Syrien har förflyttats från sina hem och över fyra miljoner har flytt Syrien. Ekonomin är i botten. Militären är utarmad. Det mest osäkra området i världen är Syrien. IS har obehindrat kunnat upprätta sin skalstat och utnyttja statens oljereserver. Är det detta som han krigar för? Var det värt det? Fascister skulle svara ja.
Anser du att Human Rights Watch, Röda Korset och Läkare utan gränser konspirar mot en regim som redan är icke-existerande?
Var har jag gett uttryck för jihadism? Det är snarare du som försvarar en brottslig despot som använder alla vapen som civiliserade stater inte använder. En regimen som är villig att förstöra hela landet för att rädda sitt despotiska, nepotisitska och korrupta styre och välstånd är en regim som förtjänar att avsättas. Folk som står bakom en sådan fascist skiljer sig inte mycket från nazister. Assadregimen har fört Syrien tillbaka till medeltiden. Det mesta är sönderbombat. Nära hälften folket i Syrien har förflyttats från sina hem och över fyra miljoner har flytt Syrien. Ekonomin är i botten. Militären är utarmad. Det mest osäkra området i världen är Syrien. IS har obehindrat kunnat upprätta sin skalstat och utnyttja statens oljereserver. Är det detta som han krigar för? Var det värt det? Fascister skulle svara ja.
Anser du att Human Rights Watch, Röda Korset och Läkare utan gränser konspirar mot en regim som redan är icke-existerande?

Jösses säger jag, för maken till smörja har jag inte läst på länge, väldigt länge.
Du har uppenbarligen noll koll på kriget som väst tillsammans med jihadisterna drog igång i Syrien för snart 5 år sen.
Folkvalde presidenten Assad + allierade försvarar sig mot medeltida apor som du, som med stöd av väst har förstört stora delar av landet, mördat hundratusentals civila människor och sett till att miljoner människor har blivit tvungna till att lämna sina hem. Brottslig jihad-despot försvarar du, inte jag. Det var inte jag som för ett par dagar sedan, i ett ytterst patetiskt försök, ville övertyga folket här att "IS har gjort bra saker för folket i Syrien".
Jag anser att du är full av skit. Vi har synat dig, och det gjorde vi för längesen. Gör dig själv och oss andra en stor tjänst. Sluta skriv här.
Känns som att ryssarna får tillföra lite nytt blod/insatser i konflikten för hejda assads sjunkade båt.