Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Svammel är vad du snurren står får, ditt signum. Det är konstaterat att ryssarna bygger baracker som kan husera 1000 personer, jag tror inte det behövs 1000 rådgivare som säkerligen inte ens varit i krig (förutom möjligtvis i Ukraina...) Som du vet är ryssarna notoriska lögnare, jag förstår inte varför du gjort en kovändning nu från att ryssarna ska rädda Syrien till att de knappt finns på plats. Nog för att du är lojal med galningarna i Kreml men är du en vindflöjel kommer det verka en aning snurrigt.
Jag har inte gjort någon kovändning. Jag har hela tiden hävdat att de vapen och den utrustning som Ryssland levererar är viktig för Syriens kamp mot terroristerna. Dessa leveranser vill nu dina terrorristkramare sätta stopp för.
Och det där att "ryssarna bygger" baracker för 1000 man och att det skulle visa på hur många dom är eller nåt som helst bevis på nåt om deras inblandning...kom igen nu.
Notoriska lögnare? Nej nu var det ju återigen västerländsk press som blåljög på order av Washington.