Citat:
Ursprungligen postat av
Jokerswe
Ja, det är massa små pissluffare som klickar flitigt på "rapportera inlägg"-knappen som små moralpoliser.
Sen är det yttrandefrihet som gäller och anser mod att det är en tramstråd så är det bara en tidsfråga innan den hamna i papperskorgen ändå.
Så vad ville du uppnå?
Om du anser att "slösa några sekunder av sitt liv" på att klicka på en gammal tråd så ha du nog seriösa problem.
Ja, mods har sina egna liv också och kan inte övervaka dygnet runt, sluta tramsa din fjant.
Du är ju helt uppenbart en liten snorunge som inte förstår grejjen.
Du vill ha flashback som din helt egen sandlåda där du kan leka hur du vill.
Problemet är att flashback är inte din sandlåda där du kan bete dig hur som helst bara för att det är yttrandefrihet. Den som inte fattar skillnaden där. Tycker jag helt enkelt inte har något här att göra.
Jag till skillnad från dig har ett liv. Jag anser det vara ett litet problem som blir mycket irriterande.
Eller tycker du att jag ska gå in i varje tråd och skriva ---> kjaddkhd så du kan gå in och läsa det?
Bara att du inte förstår vilket problem det är. Gör ju att du framstår som en mindre smart människa.
Vet inte ens varför jag disskuterar med en så dum användare som dig. Jag gissar på att du inte ens är 18 år, som är åldersgränsen här.