Citat:

Ursprungligen postat av 
casanueva

Jag har tidigare varit på Nordic Wellness (Sportlife) i Göteborg och var riktigt nöjd. Riktigt vilket kommer jag inte ihåg. Men det var lagom stort och öppet med dessutom fönster för utsikt utåt. Det kändes alltså inte instängt och litet.
Jag vill gå till ett NW-gym imorgon och bli medlem (SILVER), tillgång till endast ett gym.
Det ska som sagt vara öppet, lagom stort, ha fönster för utsikt och naturligt ljus samt tillräckligt många maskiner!
Ett stort plus om det finns parkering i närheten.
Nu till min fråga: 
Det finns 14 Nordic Wellness gym i Stockholm. Istället för att åka förbi och besöka alla gym, så undrar jag ifall några av dessa 14 uppfyller mina önskemål?

Göteborg har mycket bättre gym än Stockholm. Men kan rekommendera gymmet vid odinsplatsen, på översta våningen har det fönster mot vägen. på undre våningen inga fönster vad jag vet.
Finns även ett på Tegnérgatan är ganska öppet men sämre än odinsplatsen om man jämför antalet maskiner och liknande.
Har ingen aning om hur det är med parkering, är tunnelbana som gäller i Stockholm

Sen finns det ett gym på lidingö som är ganska skapligt också. Det är 1 våning, tror det är mycket fönster. Finns parkering i närheten.
Edit: som nedanstående skriver, så är nog hammarbysjöstad det som uppfyller dina kriterier bäst, det är öppet och finns parkering i närheten.