Citat:
Ursprungligen postat av
anonym.hedonist
Skönare med motard (du blir trött i armarna av sport mc), köp en KTM EXC istället. Dubbelt mera effekt (15hp i 4taktare, 30hp i ktm då de är 2-takt och ger jävligt med effekt ostrypt)

.
Fattar inte alla som gnäller att man blir trött här o där av sporthoj?
Har kört sport nu i 5 år och aldrig haft problem med att det skulle vara jobbigt
eller obekvämt. Dom som tycker detta är isf folk med spaghettiarmar och puckelrygg.
Min första hoj va en R6:a, kör nu en R1:a och har åkt land o rike på bägge utan problem.
Enda jobbiga är isf värmen i skinnstället på sommaren