2014-01-19, 00:49
Medlem
Köpte igår en audi a6 avant, årsmodell 2006, jag gillar när mina bilar har det där "lilla extra".
Har kollat runt lite på olika sidor och så och jag har väll mina idéer, men vad tycker ni är snyggt att slänga på en sådan bil, både ut/invändigt. Vill ha lite inspiration!

Det får inte vara FÖR dyra saker, tex ögonlock är en billig sak som kan ge ett helt annat uttryck på en bil men det kostar inte ens över 1000kr. Så vad finns det mer för billigt men som kan ge min bil det "lilla extra"

Sen så undrar jag även över vad det är som sitter på sidan i bagageutrymmet på bilen, jag hittar inget i handboken och kan inte komma på någon teori alls om vad det kan vara. Men här kommer en bild i alla fall, det är reglaget med den lysande lampan på som jag undrar över: http://imgur.com/IvF8qLd
Citera
2014-01-19, 00:50
Medlem
Det på bilden ser ut att vara ett reglage för en infällbar dragkrok
Citera
2014-01-19, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RA_86
Det på bilden ser ut att vara ett reglage för en infällbar dragkrok

Det va som fan, visste jag inte ens om att jag hade, om det nu är det då hahaha

Edit: tack btw!
Citera
2014-01-19, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abiz2
Det va som fan, visste jag inte ens om att jag hade, om det nu är det då hahaha

Edit: tack btw!

Nästan helt säker på det, du får gå ut och prova dra i den samt vrid.
Citera
2014-01-19, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RA_86
Nästan helt säker på det, du får gå ut och prova dra i den samt vrid.

Nej jag vågar inte, har haft sån otrolig otur med bilar så skulle jag vrida på den där så kan jag ge mig fan på att det kommer påverka bilen på något negativt sätt och jag kommer inte ha en aning om i vilket läge det satt på sedan hahaha
Citera
2014-01-19, 02:24
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abiz2
Nej jag vågar inte, har haft sån otrolig otur med bilar så skulle jag vrida på den där så kan jag ge mig fan på att det kommer påverka bilen på något negativt sätt och jag kommer inte ha en aning om i vilket läge det satt på sedan hahaha
Men fan vrid på skiten så vet du vad det är för något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in