Citat:
Ursprungligen postat av
byte-me
Av de lösningsmedel jag testat för extraktion av DMT har heptan gett bäst resultat när det gäller tillgänglighet, renhet och separation vid omkristallisering, jämfört med exempelvis nafta. Även om extraktet initialt inte blir helt rent, gör det inte så mycket, eftersom jag kristalliserar fribasen i aceton med fumarsyra för att bilda DMT-fumarat. mer stabilt och vattenlösligt salt.
Jag har personligen testat injicera DMT i doser från 15 mg upp till 250 mg, Det är slående hur direkt och intensiv effekten blir vid injektion, där hela resan infinner sig nästan omedelbart och med total närvaro, trippen har högre upplösning.
Jag har aldrig direkt exprimenterat metoder eller gjort det helt själv, jag har mer varit medhjälparen till min vän som alltid hade hela frysen överfull med produkt.
Men jag rökte det alltid i en vape iallafall, tyckte det var praktiskt, kände direkt när man fick nog - sen kunde man gå runt o fylla på när som helst! Injektion skulle jag nog känna mig lite ambivalent över att testa efter vissa disso jag kört som jag ångrade nästan direkt nålen åkte ut för det blev för mycket för fort!