• 2
  • 3
2025-04-26, 05:35
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byte-me
Av de lsningsmedel jag testat fr extraktion av DMT har heptan gett bst resultat nr det gller tillgnglighet, renhet och separation vid omkristallisering, jmfrt med exempelvis nafta. ven om extraktet initialt inte blir helt rent, gr det inte s mycket, eftersom jag kristalliserar fribasen i aceton med fumarsyra fr att bilda DMT-fumarat. mer stabilt och vattenlsligt salt.

Jag har personligen testat injicera DMT i doser frn 15 mg upp till 250 mg, Det r slende hur direkt och intensiv effekten blir vid injektion, dr hela resan infinner sig nstan omedelbart och med total nrvaro, trippen har hgre upplsning.

Jag har aldrig direkt exprimenterat metoder eller gjort det helt sjlv, jag har mer varit medhjlparen till min vn som alltid hade hela frysen verfull med produkt.
Men jag rkte det alltid i en vape iallafall, tyckte det var praktiskt, knde direkt nr man fick nog - sen kunde man g runt o fylla p nr som helst! Injektion skulle jag nog knna mig lite ambivalent ver att testa efter vissa disso jag krt som jag ngrade nstan direkt nlen kte ut fr det blev fr mycket fr fort!
Citera
2025-05-30, 08:53
Medlem
Nn som vet hur man gr nboc-dmt till nn-dmt?
Citera
2025-05-30, 09:29
Medlem
Som jag har har fattat det s rcker det att vrma upp s frigrs nn-dmt. Vet inte hur mycket vrme som behvs dock. Hur brukar du rka ditt dmt? Testa gr likadant med nboc?

Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Nn som vet hur man gr nboc-dmt till nn-dmt?
Citera
2025-05-30, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Som jag har har fattat det s rcker det att vrma upp s frigrs nn-dmt. Vet inte hur mycket vrme som behvs dock. Hur brukar du rka ditt dmt? Testa gr likadant med nboc?

Ok, s det r lite som att thca. Det r inte psykoaktivt frrn man hettar upp det(decarboxylera?)?

Har inte kpt fr jag visste inte hur man skulle gra med det. Ska gra lite efterforskning och se om det r vrt att kpa.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in