2014-01-17, 18:27
Medlem
Vet inte vad det är men tycker det är otroligt spännande och kul att bråka och tjafsa med folk. Får gärna bli otroligt hetsigt och nära till slagsmål, men slåss tycker jag dock inte om så det får gärna utebli. Dessutom slåss jag inte...

Är det bara jag som tycker det är kul att tjafsa och bråka? Varför tycker jag det är kul egentligen???? Konstigt ju!
Citera
2014-01-17, 18:33
Medlem
-vaas-s avatar
Många gör väl det, tills de tjafsar med fel person och vaknar upp med utslagna tänder på sjukan.
Citera
2014-01-17, 18:34
Medlem
ninjutsus avatar
När jag råka tafsa så börja hon bråka och tjafsa.
Citera
2014-01-17, 19:18
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -vaas-
Många gör väl det, tills de tjafsar med fel person och vaknar upp med utslagna tänder på sjukan.

Och då sitter dom där och gråter ut och söker medlidande.

Ts du är ju smart där. Hoppas du bråkar med fel person en dag så kanske du börjar tänka om och inser att dina intressen inte är så roliga.
Citera
2014-01-17, 19:26
Medlem
Du älskar Drama helt enkelt! Du är långt ifrån att känna såhär. En del hel tycks älska drama och onödiga konflikter, det ger väl en viss "mening" i deras meningslösa liv eller nåt.
Citera
2014-01-17, 20:47
Medlem
För att du är understimulerad och i övrigt ointressant och har få intressen.
Citera
2014-01-17, 21:01
Medlem
Otems avatar
Känns inte som det är normalt direkt skulle jag säga, men visst finns det personer som gillar
och triggas utav att bråka och tjafsa med folk. Jag avskyr dock sådana som ska provocera
fram bråk och tjafs utan att man ens ha gjort något.
Citera
2014-01-17, 21:34
Medlem
Axelfrakturs avatar
Antar att du är en av dessa invandrare som söker bråk efter krogen, leta efter en annan hobby än att hoppa på oskyldiga berusade människor.
Citera
2014-01-20, 23:27
Medlem
Germanias avatar
låter som histrionisk personlighetsstörning
Citera
2014-01-21, 07:40
Medlem
Silver.Swe.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackacc
Vet inte vad det är men tycker det är otroligt spännande och kul att bråka och tjafsa med folk. Får gärna bli otroligt hetsigt och nära till slagsmål, men slåss tycker jag dock inte om så det får gärna utebli. Dessutom slåss jag inte...

Är det bara jag som tycker det är kul att tjafsa och bråka? Varför tycker jag det är kul egentligen???? Konstigt ju!

Vänta vänta.. Alla har uppenbarligen glömt att fråga, så jag gör det: är du en kvinna?
Jag menar, om svaret är Ja så blir ju allting helt plötsligt väldigt uppenbart och logiskt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in