Vet inte vad det är men tycker det är otroligt spännande och kul att bråka och tjafsa med folk. Får gärna bli otroligt hetsigt och nära till slagsmål, men slåss tycker jag dock inte om så det får gärna utebli. Dessutom slåss jag inte...
Är det bara jag som tycker det är kul att tjafsa och bråka? Varför tycker jag det är kul egentligen???? Konstigt ju!
Du älskar Drama helt enkelt! Du är långt ifrån att känna såhär. En del hel tycks älska drama och onödiga konflikter, det ger väl en viss "mening" i deras meningslösa liv eller nåt.
Känns inte som det är normalt direkt skulle jag säga, men visst finns det personer som gillar
och triggas utav att bråka och tjafsa med folk. Jag avskyr dock sådana som ska provocera
fram bråk och tjafs utan att man ens ha gjort något.
Vet inte vad det är men tycker det är otroligt spännande och kul att bråka och tjafsa med folk. Får gärna bli otroligt hetsigt och nära till slagsmål, men slåss tycker jag dock inte om så det får gärna utebli. Dessutom slåss jag inte...
Är det bara jag som tycker det är kul att tjafsa och bråka? Varför tycker jag det är kul egentligen???? Konstigt ju!
Vänta vänta.. Alla har uppenbarligen glömt att fråga, så jag gör det: är du en kvinna?
Jag menar, om svaret är Ja så blir ju allting helt plötsligt väldigt uppenbart och logiskt...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!