• 1
  • 2
2014-01-16, 20:48
Medlem
greenplants avatar
Är en kille som lever i samboförhållande. Vi har det bra sexuellt men jag kan inte sluta tänka på andra och hur det skulle vara att ligga med dem. Ofta folk i min närhet tex sambons lillasyster och liknande.

Är dessutom medlem på några sexcommunities, där jag både visar min kropp och andra bilder som jag har tagit med sexuell karaktär. Älskar att kolla på amatörporr! Kollar i stort sett varje dag om jag hinner.

Är jag totalt porrskadad?
Citera
2014-01-16, 20:54
Medlem
LiquidCourages avatar
Nej du är normal, du uppfyller EUs standard haha , det är inget fel på dig, vissa är mer sexuella än andra bara
Citera
2014-01-16, 20:54
Medlem
Ralphie-Cifarettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenplant
Är en kille som lever i samboförhållande. Vi har det bra sexuellt men jag kan inte sluta tänka på andra och hur det skulle vara att ligga med dem. Ofta folk i min närhet tex sambons lillasyster och liknande.

Är dessutom medlem på några sexcommunities, där jag både visar min kropp och andra bilder som jag har tagit med sexuell karaktär. Älskar att kolla på amatörporr! Kollar i stort sett varje dag om jag hinner.

Att tänka på att ha sex med andra brudar är fullkomligt normalt det gör väl de flesta män. Dock vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om att du lägger upp bilder på din kropp och dylikt det är väl från person till person om det ska betraktas som normalt eller ej. Vet din sambo om att du är medlem på sexcommunities och vet hon om att du lägger upp bilder på dig själv? Porren är en del av alla mäns liv oavsett om dom har ett förhållande eller inte, så på den fronten är du helt normal.
Citera
2014-01-16, 20:59
Medlem
greenplants avatar
Hon vet bara om att jag har ett större behov av sex än vad hon har. Så nej, hon vet inte av mina bilder och sånt.
Citera
2014-01-16, 21:01
Medlem
Citat:
Hon vet bara om att jag har ett större behov av sex än vad hon har. Så nej, hon vet inte av mina bilder och sånt.

Av ren nyfikenhet, skulle hon bli arg om hon fick reda på att du lägger upp bilder på dig själv? Dessutom undrar jag (dömer inte alls) vad får du ut av att lägga upp bilder på dig själv?
Citera
2014-01-16, 21:03
Medlem
greenplants avatar
Hon brukar visa upp halvnakenbilder på mig för sina vänner så jag vet ej!

Jag har en exhibitionistisk ådra så ja jag går igång på det!
Citera
2014-01-16, 21:14
Medlem
Citat:
Hon brukar visa upp halvnakenbilder på mig för sina vänner så jag vet ej!

Jag har en exhibitionistisk ådra så ja jag går igång på det!

Jaha där ser man, då är hon ju stolt över ditt utseende! Du är förövrigt fullkomligt normal så du har inget att oroa dig över.
Citera
2014-01-16, 21:19
Medlem
greenplants avatar
Känner mig inte normal men tack då!
Citera
2014-01-16, 22:52
Medlem
Jag är också översexuell men jag lägger inte ut bilder på mig själv. Min sambo känner till min överdrivna sexualitet och vet att jag porrsurfar men hon skulle nog inte tycka att det var ok att jag la ut bilder. Eftersom hon visar bilder på dig kanske hon inte tar illa upp av att du exponerar dig själv. Kanske värt att fråga.
Citera
2014-01-16, 23:01
Medlem
Dilemmachines avatar
Jag känner igen mig.. Känner mig översexuell jag med, är även jag medlem på sexsida för att kunna visa upp mig. Jag är oerhört trygg i mitt utseende och jag vill att folk ska se. Tänker på sex oerhört mycket och det bästa jag vet är att festa och knulla.
Har även jag flickvän, men jag börjar spåra ur med mitt beteende så har funderat på att göra slut för att inte såra henne. Är väldigt kluven om jag vill ha förhållande eller vara singel.
Citera
2014-01-16, 23:13
Medlem
Känns ju som att det är över gränsen att vara medlem på sexcommunity utan din partners vetskap där du dessutom lägger ut bilder på dig själv? Nej, usch.

Sen att du är ful kan jag ge mig på. Alltid de fulaste människorna som måste envisas med att ta nakenbilder på sig själva och visa för folk.
Citera
2014-01-26, 11:12
Medlem
Citat:

Om du har så många barn att framtida generationer riskera grova missbildningar pga incest för att alla människor i landet härstammar från dina gener ja, annars nej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in