Flashback bygger pepparkakshus!
2014-01-15, 21:21
Medlem
Är det ngn som har erfarenhet ifrån detta bolag? Som leverantör, Arbetsgivare!! Jag har mycket, men vill veta vad andra anser?
Senast redigerad av maskinmaskinsson 2014-01-15 kl. 21:31. Anledning: Namn
Citera
2014-02-07, 15:12
Medlem
Måste finnas fler i detta land som köpt maskin av dessa herrar, och fått samma eminenta service som jag? vilken var obefintligt och oförskämd. Tror aldrig jag blivit bemött på detta sätt innan eller ens hört av någon n ågot liknande.
Citera
2014-02-07, 15:33
Medlem
Atlas , Kobelco , IHI , Airman , Gehl , Steelwrist , Engcom .
Citera
2014-03-03, 11:28
Medlem
Har arbetat för dom, kan bara säga att det var rena rama farsen, 80%-ig personalomsättning på 1 år av 25 anställda!!! Ingen, precis, ingen, vågar göra något, utan att fråga Mr Owe himself först!!! inte ens Mr Owes lilla son vågar ta ett endaste beslut utan att få lilla pappas välsignelse först. verkar det som.

Idag 20 anställda nickedockor som e kvar på en nåder så länge man håller med Lilla Chefen, annars är det bara att gå!!! tycks det verka som?

Kan bara säga att det aldrig varit skönare att lämna något bolag innan som att lämna detta bolag.

Har arbetat i branschen i nästan 11 år, och kan säga att det skulle förvåna mig mycket ifall dom lyckas behålla Kobelco mer en max 1,5 år, med tanke på hur jag vet hur man behandlar sina kunder och framför allt sin stackars personal!!! kan man uppfatta det som
Citera
2014-03-17, 11:10
Medlem
Jag förstår dig fullt ut Kakeljanne Måste varit en underbar känsla att lämna det företaget, ett antal föredetta anställda har hört av sig till mig med liknande beskrivningar som dina.

Synd inte man kan anmäla arbetsgivare som olämpliga och få dom att tvingas byta styrelse och aktiva aktieägare. detta land.

Hörde förresten att sonen inte får vara med alls längre och styra? tydligen bara ha kontakt gällande reservdelar?? har inte fått det bekräftat ännu, men kan ju tänkas stämma med tanke på vad man uppfattat situationen inan.

Få se nu hur länge det dröjer innan den ny personal tröttnar?

Citera
2014-03-17, 12:11
Medlem
Pulpas avatar
varningsklockor ringer.

Två lågpostare som har ungefär samma meningsuppbyggnad....
Citera
2014-03-18, 17:28
Medlem
Pulpa, Skulle jag köra med mitt vanliga alias, skulle alla inblandade berörda parter förstå vem jag är, med vad jag normalt är inne på och diskuterar på Flashback, där jag inte normalt har problem med att visa vem jag är. Detta är inte av förklarliga skäl min avsikt utan istället vill jag låta andra få upp ögonen för denna företagsledning och noga överväga innan man befattar sig med dom, oavsett!!
Citera
2014-04-25, 14:36
Medlem
Vart tog den fina nya VD:n vägen! Han stod tydligen inte ut mer än 3 månader innan han tackade för sig och gick ifrån den "trygga" anställningen??

http://www.e-pages.dk/beckmaskin/22/4

Intressanta bolag hittar man på Makkarna Becks namn :

Brilliant Sky Far East Limited

New On Consulting Limited

Portcullis Trustnet Chambers på Br. Virgin Island

Kella: http://offshoreleaks.icij.org/nodes/185489

Men säkerligen inga konstigheter med dessa bolag, är nog bara mellan bolag för "alla" donationer dom gör till hemlösa barn i 3:e världen. eller?

Mer info kommer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in