Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-27, 13:39
  #265
Medlem
Finns "BITCOIN XBT" att köpa på Nordeas plattform?
Citera
2020-08-08, 15:35
  #266
Medlem
Ingen som handlar på Nordea och har lust att kolla om nedan produkter finns i deras sortimentet?
Kod:
BITCOIN XBT	(BITCOIN XBT)   ISIN:SE0007126024
Xetra-Gold ETC	(4GLD)		ISIN:DE000A0S9GB0
__________________
Senast redigerad av Anvandarnamn2 2020-08-08 kl. 15:42.
Citera
2020-08-31, 12:49
  #267
Medlem
scraftys avatar
Har de någonsin människor bakom sin "chatta med oss"-chatt eller är det bara den jävla botten man kommer till?
Citera
2020-08-31, 13:33
  #268
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Har de någonsin människor bakom sin "chatta med oss"-chatt eller är det bara den jävla botten man kommer till?
Ja, botten är bara en ett filter som ska besvara dom enklaste frågorna.
Citera
2020-11-21, 17:30
  #269
Medlem
Försöker ändra på min månadsplan när det kommer till sparande hos Nordea. Jag lyckas ändra på hur stort belopp jag vill överföra till mitt ISK men när det kommer till mitt Framtidskapital är beloppet låst, alltså kan jag inte ändra på beloppet som jag vill pensionsspara varje månad? Har försökt o försökt men deras jävla sida är strulig som fan. Måste jag kontakta rådgivare eller finns det nått sätt att ändra själv?
Citera
2020-11-24, 11:14
  #270
Medlem
utan.att.stannas avatar
Ansökt om medlemslån, för att samla andra lån. 200 000k. Inväntar besked nu... Brukar de vara svåra?
Citera
2020-11-24, 20:28
  #271
Medlem
Duerfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Försöker ändra på min månadsplan när det kommer till sparande hos Nordea. Jag lyckas ändra på hur stort belopp jag vill överföra till mitt ISK men när det kommer till mitt Framtidskapital är beloppet låst, alltså kan jag inte ändra på beloppet som jag vill pensionsspara varje månad? Har försökt o försökt men deras jävla sida är strulig som fan. Måste jag kontakta rådgivare eller finns det nått sätt att ändra själv?

Kundservice kan hjälpa dig ändra.

Annars kan du logga in i internetbanken (prova den gamla internetbanken) och gå in under Spara och Placera -> Pension och Kapitalförsäkring. Där kan du både ändra belopp och placeringsplan för ditt månadssparande.
Citera
2020-11-24, 20:31
  #272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordea-AB
Syftet med tråden är inte annonsering eller marknadssyfte.

Hej. Jag är en man som i dagsläget arbetar på telefon kundtjänsten hos Nordea. Jag har ett annat FB konto här, men valde att göra en ny helt enkelt. Om ni har frågor så är det bara att skicka ett PM eller posta ett inlägg, så svarar jag så gott jag kan.

Kära användare, vänligen tänk på följande innan kontakt:

~ Jag svarar endast på seriösa och allmänna frågor. Allt utanför ämnet svaras inte!
~ Jag kan inte ta personliga ärenden här. Endast allmänna frågor om vårt utbud och om banken.
~ Lämna inga kontouppgifter, personlig information, m.m. Tänk att forumet är öppet för vemsomhelst.

Tråden kan uppdateras, och citera inte startinlägget så det blir spam.

Ställ era frågor, men tänk på ovanstående!

Med vänlig hälsning,
Nordea-AB


Tycker du att Nordea är den bästa banken och varför?
Citera
2021-02-28, 00:47
  #273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaraKomUt
Tycker du att Nordea är den bästa banken och varför?

Hej, jag har tagit över Nordeas kundtjänst på Flashback och kommer att hantera ditt ärende i tråden.

Som svar på din fråga: Ja, Nordea är den bästa banken helt enkelt eftersom vi har en trovärdighet och service som är långt högre än andra banker.

Vänliga hälsningar,
Nordea-AB
Citera
2021-02-28, 02:48
  #274
Medlem
glajarns avatar
Idag när man handlar så behöver man inte slå in koden när man handlar. Förstår att det inte gäller när man handlar för en högre summa eller om man handlat för mindre summor under en vecka. Förmodar att det finns ett tak på summan?
Kan man ta bort denna funktion så man alltid måste slå in koden? Tycker inte om denna funktion att man kan handla på kortet utan att behöva slå in koden.
Citera
2021-02-28, 15:45
  #275
Medlem
stillsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Idag när man handlar så behöver man inte slå in koden när man handlar. Förstår att det inte gäller när man handlar för en högre summa eller om man handlat för mindre summor under en vecka. Förmodar att det finns ett tak på summan?
Kan man ta bort denna funktion så man alltid måste slå in koden? Tycker inte om denna funktion att man kan handla på kortet utan att behöva slå in koden.

Kontaktar du nordea går det att stänga av blippfunktionen. Gränsen är normalt 200 kr per köp men där även vissa mindre transaktioner slumpmässigt kan kräva pinkod. Under corona har nordea dock höjt gränsen 400 kr/transaktion.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback