2025-05-13, 16:45
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikmagnus21
Lis Nilheim kände Hjalmar sen år tillbaka och han var varmt välkommen på hennes begravning

Du var själv inte där för du kände däremot inte Lis

Du sitter och gömmer dig bakom ett alias här men du har ingen som helst kunskap om det du säger

Hjalmar och Emil hata inte varandra innan Emil dog eftersom Emil tog bort videon, bad om ursäkt och bjöd Hjalmar på fredsmiddag på en restaurang i Sågen

Det finns ett inspelat samtal mellan Hjalmar och Emil där dom blir vänner igen

Som sagt är det enda du kan är att snacka skit men du har ingen fakta
Jag tycker mig känna igen retoriken nu. Frågan är varför du sitter och försvarar någon som är dömd tre gånger, bl.a. för att han "suttit och gömt sig bakom alias", när han trakasserat otaliga offer. Och att en juste och resolut person som Emil Evans skulle fjäskat för en person som Hjalmar kan du försöka lura i någon annan.

Förresten hur går det för Hjalmars lysande artistkarriär nuförtiden?
Citera
2025-05-13, 18:48
Bannlyst
Citat:
Varför ljuger du? Du har tydligen inget liv utan hittar på saker på dagisnivå för att spela tuff

Emil mixade visst med ljudet vilket han också erkänt men om nu videon finns kvar så kan ju du länka den till mig så jag får se

Av döma på hur du beter dig så är det lätt att tro du inte fått annat än smisk hemma

Fast de ja säger är ju samt. Tittar ju på den feta negern nu när ha bölar att han är bög. Du är ju helt sjuk. Dem överviktiga negern har ju redan erkänt i forumet att han sade det 😉
Citera
2025-06-03, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Jag tycker mig känna igen retoriken nu. Frågan är varför du sitter och försvarar någon som är dömd tre gånger, bl.a. för att han "suttit och gömt sig bakom alias", när han trakasserat otaliga offer. Och att en juste och resolut person som Emil Evans skulle fjäskat för en person som Hjalmar kan du försöka lura i någon annan.

Förresten hur går det för Hjalmars lysande artistkarriär nuförtiden?

Jag tycker mig känna igen vilken liten person du är som gömmer dig bakom ett alias här och skriver skit om någon du varken känner eller har någon kunskap om

Lis kände honom däremot och de andra kända som gått bort men dom kände inte dig däremot

Dessutom har du dåligt minne ifall du inte sett hans program där han intervjuar stora artister och skådespelare men som tur är finns youtube och Hjalmars videos har många tusen visningar

Emil Evans var förresten inte någon förebild som dog av en överdos på en toalett hemma hos en tjej men han sa förlåt till Hjalmar och bjöd honom på middag på restaurangen i Sågen innan han dog

Finns vittnen till detta
Citera
2025-06-03, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
Fast de ja säger är ju samt. Tittar ju på den feta negern nu när ha bölar att han är bög. Du är ju helt sjuk. Dem överviktiga negern har ju redan erkänt i forumet att han sade det 😉

För det första är Hjalmar 190 cm och väger nu 95 kg så överviktig är han inte

För det andra så mixa Emil om ljudet på videon så det är inte Hjalle man hör utan en mix av två röster

Emil berätta nämligen vad Hjalmar sa egentligen
Citera
2025-06-03, 23:18
Medlem
Citat:
Precis . Retoriken känner man inne från nyreggade konton som snabbt bannad. Den vilsne negern skulle pissade ned sig när han konfronterades av Emil 🤣🤣

Emil är DÖD och Hjalmar lever och har det bra så vem vann?

Emil erkännde dessutom att han mixat om ljudet på videon som han la ut

Dessutom är Hjalmar inte ens neger utan mulatt så tydligen vet du mindre än en myra
Citera
2025-06-03, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hestra
Han har tydligen skapat en infosida om sig på Wikipedia . Kanske nån borde redigera infon lite

Sidan finns inte men på discogs står det
Citera
2025-06-03, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingermuttan
Ta inte åt dig , han syftade på det stalkern håller på med
Jo men hela denhär tråden är pinsam
Citera
2025-06-04, 19:45
Bannlyst
Citat:
Jag tycker mig känna igen vilken liten person du är som gömmer dig bakom ett alias här och skriver skit om någon du varken känner eller har någon kunskap om

Lis kände honom däremot och de andra kända som gått bort men dom kände inte dig däremot

Dessutom har du dåligt minne ifall du inte sett hans program där han intervjuar stora artister och skådespelare men som tur är finns youtube och Hjalmars videos har många tusen visningar

Emil Evans var förresten inte någon förebild som dog av en överdos på en toalett hemma hos en tjej men han sa förlåt till Hjalmar och bjöd honom på middag på restaurangen i Sågen innan han dog

Finns vittnen till detta

Emil bjöd vi inte neger på rättpsyk på något förutom att Hjalmar Söderberg sket ned sig vilket negern på rättspsyk också erkänner .
Negern intervjuar inga stora artister alls.
Nu sitter han där han hör hemma och kommer enligt uppgift då medverka i en ny video när han dyker upp på fel gata
Citera
2025-06-04, 19:56
Medlem
Pinoputchins avatar
Hur är det med Hjalmar, är han fortfarande ute?
Citera
2025-06-07, 14:31
Medlem
Citat:
Emil bjöd vi inte neger på rättpsyk på något förutom att Hjalmar Söderberg sket ned sig vilket negern på rättspsyk också erkänner .
Negern intervjuar inga stora artister alls.
Nu sitter han där han hör hemma och kommer enligt uppgift då medverka i en ny video när han dyker upp på fel gata

Varför ljuger du? Du har inte ens kollat på dom videor där han intervjuar stora artister

Han är fri nu och han kommer nog gå till Emils grav snart igen
Citera
2025-06-07, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hur är det med Hjalmar, är han fortfarande ute?

Det är bra med honom och han är fri
Citera
2025-06-08, 10:12
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Jo men hela denhär tråden är pinsam
Ja, den här tråden är pinsam för Hjalmar. Och varje gång du skriver ett inlägg här blir den ännu pinsammare för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in