2014-01-15, 03:32
Bannlyst
Gjorde en liknande tråd igår, men iallafall. Jag sov ungefär 3h igår, så jag slocknade ganska snabbt när jag kom hem. Då sov jag ungefär 3h också. Nu ligger jag är 03:31 och kan absolut inte sova. Är detta p.g.a. Mina konstiga sovtider eller annat? Tacksam för svar här
Citera
2014-01-15, 03:45
Medlem
stastnys avatar
Tjena, sitter nästan med samma problem själv.Mitt problem är dock att jag somnar sen vi 5-6 och vaknar inte förens ungefär samma tid på kvällen.Sjukt jävla jobbigt kommer inte upp tidigare för jag är helt död när jag försöker komma upp vid 10-12

Försök att vara uppe nu hela natten sen gå inte och lägg dig imorgon förens 8 på kvällen. Brukar fungera för mig
Citera
2014-01-15, 04:22
Medlem
arowanajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xswagx
Gjorde en liknande tråd igår, men iallafall. Jag sov ungefär 3h igår, så jag slocknade ganska snabbt när jag kom hem. Då sov jag ungefär 3h också. Nu ligger jag är 03:31 och kan absolut inte sova. Är detta p.g.a. Mina konstiga sovtider eller annat? Tacksam för svar här
Gå inte och lägg dig när du kommer hem
Citera
2014-01-15, 09:48
Medlem
cmc.88s avatar
har också sådanna nätter, tvär jobbigt e de!

gå till doktorn å be om sömntabletter ?

stilnoct eller nått, den smäller dig, så du somnar, sen ska du även be om propavan, som gör att när du vl somnat, så sover du gott hela natten, ibland behöver man lite medicinsk hjälp =)

lycka till!
Citera
2014-01-15, 11:36
Medlem
flodgrodas avatar
Försök att hålla dig vaken under dagen. Och sluta tänk på att du inte kan sova.
Jag har varit utan sömn i två veckor, någon timmes sömn per natt bara. Det blir som en ond cirkel man sover någon timme på dagen och det stör nattsömnen. Tänk på att inte äta sent, inget kaffe på eftermiddagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in