2014-01-15, 02:23
Medlem
Undrar om någon vet hur det ser ut på den receptfria läkemedelsmarknaden i Norge. Finns smärtstillande och/eller lugnande där liknande Treo Comp. morfinderivat, ketobemidon.
Tips på annan stark smärtstillande med opioid mottages tacksamt.
Har noll koll på hur det ser ut i Norge med detta.
Andra sätt att få tag i liknande medicin?
(i Oslo)

Mvh
Citera
2014-01-15, 02:50
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Bor i oslo och har uppfattningen att det inte finns ett skit sånt. Du kan dock köpa motsvarade ipren på 7/11, det kunde man inte göra när jag flyttade från sverige. Kan man det nu? Köpa ipren på pressbyrån i sverige?

Dock så finns det en uppsjö av olagliga droger och vad jag märkt mycket bättre kvalite än i sverige, iaf i sthlm. Tex en 5g och då är det fem gram riktigt bra weed för runt 700-750. Detta är standard. Annars så finns det riktigt mycket herion på gatorna, ingen aning om pris o sånd dock.
Citera
2014-01-15, 03:25
Medlem
Ja, Ipren kan man köpa receptfritt på bensinmacken.

Vad synd, detta låter inte bra.
Är inte intresserad av "street drugs", utan var mer inne på stark smärtstillande medicin, receptfritt om det hade funnits.
Vill och vågar inte köpa narkotika på "stan"

Jävligt synd. Hade varit ett tillfälle nu när jag ska dit en snabbis.
Citera
2014-01-16, 20:24
Medlem
Anhakas avatar
Är precis som i Sverige. Du kan bara få tag i paracetamol och ipren-varianter. Undantaget är väl kanske att Tramadol inte är klassat (vad jag vet), och gnäller du tillräckligt kanske en snäll doktor ger dig recept på något starkade än Alvedon...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in