Flashback bygger pepparkakshus!
2014-01-14, 00:57
Medlem
Sommar1193s avatar
Hej alla!

Såg att det inte fanns en tråd för det, hur är det med buset på Gotland egentligen? I och med att så många dog för ett år sen typ av dåliga grejer, måste ju fått en impact.
Är det dom "gamla" vanliga som är på stan eller? J*n*s, K*tte och dom? J*n*s kom väl nyligen ut från CRA vad jag förstått.

Hört lite snack om att det är ett gäng somalier som hänger i krokarna med, stämmer det?
Citera
2014-01-14, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommar1193
Hej alla!

Såg att det inte fanns en tråd för det, hur är det med buset på Gotland egentligen? I och med att så många dog för ett år sen typ av dåliga grejer, måste ju fått en impact.
Är det dom "gamla" vanliga som är på stan eller? J*n*s, K*tte och dom? J*n*s kom väl nyligen ut från CRA vad jag förstått.

Hört lite snack om att det är ett gäng somalier som hänger i krokarna med, stämmer det?

Det är väl typ de gamla vanliga som du skriver.

Läste här på fb att Jo*as skulle vara nykter numer, såg honom sovandes i en busskur vid 17tiden en dag. Så gör man kanske inte ofta om man inte är hög som fan?

K*tte kör völ sitt vanliga race verkar det som.
Några somalier har jag inte sett eller hört nåt om?
Citera
2014-01-15, 00:02
Medlem
Sommar1193s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bo-lars
Det är väl typ de gamla vanliga som du skriver.

Läste här på fb att Jo*as skulle vara nykter numer, såg honom sovandes i en busskur vid 17tiden en dag. Så gör man kanske inte ofta om man inte är hög som fan?

K*tte kör völ sitt vanliga race verkar det som.
Några somalier har jag inte sett eller hört nåt om?
J*n*s började med allt igen efter CRAn tog slut, sist jag såg han hade han fått tag i Concerta

Det är något gäng som hade misshandlat några andra vad jag minns (uppgörelse)
Citera
2020-06-23, 11:29
Medlem
Finns några i varje soken, södra är det mest hb o tysköl, och nån joint här och där. Visby däremot, mer shit.. mer tabletter. Ögon som koalabjörnar sitter och stirrar.. nää
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in