Citat:
Ursprungligen postat av
PaterNoster777
Som sagt, detta var det definitiva genombrottet för Sd som resulterade i en remarkabel ökning av stödet för partiet, och en minskning av förtroendet för hatmedia.
Genombrottet kom efter att man tvungen att agera mot personer i partiledningen som betedde sig illa, okej.
Citat:
Ursprungligen postat av
PaterNoster777
Thomas Mattsson hetsar också mot människor som han hatar. Der Stürmer var, och Expressen är, en hattidning.
Kan du visa på något exempel där man har hetsat mot människor?
Citat:
Ursprungligen postat av
PaterNoster777
Jimmy Fredriksson hemsökte honom.
http://www.youtube.com/watch?v=9K4yEvbfS6Y
I filmen spelar frågan om Jimmy Fredrikssons bostadsadress en betydande roll varför saken bör klargöras.
Jimmy Robin Fredriksson, född den 29 juli 1951, bor på Viktoriagatan 38, lgh 1101, 411 25 Göteborg, som tillhör Göteborgs Vasa församling.
Där bor även hans fru Anette, och Marie Anette Fredriksson är född den 28 januari 1954.
Liksom Maria Josefin Fredriksson, som är född den 16 februari 1982.
Jimmy Fredriksson hemsökte ju privatpersonen Jim Olsson, och då tycker du väl, med samma logik, att vem som helst kan ringa privatpersonen Josefin Fredriksson på tel 070-9104847 och be henne om en telefonintervju om vad som helst?
Jag har inget att invända mot att man publicerade järnrörsstorryn. Däremot finner jag det högst tveksamt om man ska hänga ut privatpersoner som Jim Olsson och Josefin Fredriksson, men enligt hattidningen Expressen så ska man tydligen det.
Det var här som jag reagerade starkast, och det är detta som kan ligga till grund för Mattssoneffekten. Hur många privatpersoner vill riskera att bli hemsökta av AFA? Jimmy Fredriksson tycker, om jag förstår det rätt, att det är utmärkt om folk ringer till Josefin för att intervjua henne, men det är inte många som har en sådan inställning.
Hemsökte vet jag då inte om han gjorde eftersom Fredriksson är i allra högsta grad levande, besöka däremot.
Hemsöka.
Fredrikssons bostadsadress är ett återkommande tema från Olssons sida i filmen, Olsson har dock fel när han påstår att Fredriksson bot i samma område. I själva verket så bor Fredriksson ca 8 km bort.
Det Fredriksson gjorde var inte att trakassera Olsson utan han fråga om han går under pseudonymen teoderic eftersom det framkommit uppgifter om att så var fallet. I händelse av att Josefin Fredriksson skulle vara inblandad i en stor nyhetshändelse så är det lämpligt att journalister tar kontakt med henne.
Du säger dig vara motståndare till att hänga ut folk ock ändå så gör du det, du gör det till och med med människor som inte har gjort något själva utan endast råkar vara släkt med en person som du verkar ogilla.
En av de privatpersoner som du talar om var med i en stor nyhetshändelse och blev därför intervjuad av journalister, det finns massvis med liknande exempel.
På vilket sätt har AFA med det här att göra? Du återkommer till samma åsikt gång efter gång, att tidningar ska låta bli att publicera material som kan göra folk upprörda.
Om Josefin hade varit inblandad i en stor nyhetshändelse så är det naturligt att hon blir kontaktad av journalister. Har Josefin varit inblandad i en nyhetshändelse? Nej, och därmed finns det ingen anledning att intervjua henne i nuläget.