Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-13, 15:32
  #1
Medlem
Hejsan Fleschböck.

Har länge funderat på om det finns några kläder, snygga kläder, med svenska loggor/motiv?
T.ex den svenska flaggan, det finns ju massvis utav kläder med USA's flagga, storbrittaniens m.m.
Varför finns det inga riktigt snygga kläder med något riktigt schysst motiv utav en svensk flagga?
Och om det finns, vart?

Vh, Anus
Citera
2014-01-13, 15:55
  #2
Medlem
DrBums avatar
H&Ms Sotji Kollektion

Tycker att en del saker är rätt stiliga faktiskt..!
Citera
2014-01-13, 16:19
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrBum
H&Ms Sotji Kollektion

Tycker att en del saker är rätt stiliga faktiskt..!

Så sett, men det är ju en idrottsankytning där, hade vart intressant med något mer "causal"/Vardagligt plagg
Citera
2014-01-13, 17:27
  #4
Medlem
jertoms avatar
Är den här pjäsen casual nog måhända?
Citera
2014-01-13, 18:28
  #5
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jertom
Är den här pjäsen casual nog måhända?

Stekhet, någon som vet var jag kan köpa en sådan? xD xD
Citera
2014-01-13, 18:58
  #6
Medlem
Är också intresserad av mer stilrena kläder som har en liten svensk flagga/märke.
Citera
2014-01-14, 02:39
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jertom
Är den här pjäsen casual nog måhända?

Nej
Tycker att sådana plagg är lite halvfula. Kan se bra ut vid väldigt fåtal tillfällen dock.
Lite mer vardagliga ting, en schysst vanlig tröja med ett snyggt(detta är såklart individuellt) motiv.
T.ex trasiga US-flaggan m.m, lite schysst realistisk stil och inte som de vidriga "tre kronor" t-shirtarna (blå med gula stjärnor eller kronor eller tvärtom).

Jag kanske helt enkelt får inse att det inte finns något sådant ännu.
Citera
2014-01-14, 02:44
  #8
Medlem
Ingen som vågar göra det då det kommer anses nationalistiskt och kränkande mot invandrare.

Oseriöst åtsido, förvånad att det inte finns mer ja.
Citera
2014-01-14, 03:34
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcxllxcx
Ingen som vågar göra det då det kommer anses nationalistiskt och kränkande mot invandrare.

Oseriöst åtsido, förvånad att det inte finns mer ja.

Haha, tänker i dom banorna också. Tyvärr är det väl så, alla andra får vara stolta, och vi får vara stolta över andra men inte oss själva. Tråkigt.

Ja det är synd, hade varit fint
Citera
2014-01-14, 12:19
  #10
Medlem
Fjällräven kör med en svensk flagga på iaf en del av sina grejer. Stort minus för mig som skåning, men finns säkert de som gillar det.
Citera
2014-01-14, 16:57
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorm Den Gamle
Fjällräven kör med en svensk flagga på iaf en del av sina grejer. Stort minus för mig som skåning, men finns säkert de som gillar det.

Det har jag missat

Varför är det synd för dig som skåning ?
Citera
2014-01-15, 16:46
  #12
Medlem
ShogunAssasins avatar
Kläder och skor: Allmänt --> Kläder och skor: Köpråd
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback