Hej, jag behöver diskutera det ämnet och få olika tankar..
Har nyligen inlett en underbar relation med en gift man, 6 år äldre, vi är på samma fas i livet vad gäller barn och jobb och sånt.. Det sa bara klick....
Han sa att han känner sig inte otrogen mot sin fru för de lever som syskon och varit gifta i 30år.. Han vill leva livet och ta chnasen med mig..
Jag är singel och för mig det är hans beslut, hur han vill sköta detta, jag är medveten att jag kan bli, sårad, lämnad men jag valde att ta den chansen på honom ändå.
Idag fick han dåligt samvete då frugan bjöd honom ut som tack för att han ställde upp för henne i alla år.. Han ber mig om råd och säger att han inte kan låta bli att tänka på mig hela tiden.. men han känner sig egoist för att han vill ha allt...
Vad ska jag säga till honom? Ska jag göra slut på en gång? Ska ge honom tiden att tänka och välja vilken väg ska han ta? Jag frågade honom nån gång innan detta händer.. Vad tror du blir av oss om du blir tvungen att välja? Fick inte ett riktigt svar..
Vill ha lite idéer, jag är för snäll plus att jag har känslor för honom som jag tror att de är besvarade...
detta gör att jag inte kan vara tillräckligt stark för att göra slut