• 1
  • 2
2014-01-12, 23:00
Medlem
Har fuckat till det i mitt förhållande. Har inte haft respekt för hennes känslor eller har inte lyssnat och tagit till mig av vissa saker hon sagt : som att jag flirtar med andra lite oskyldigt i fb, chatt m.m. jag tog det som ett skämt att hon blir sårad för hon var ju väldigt svartsjuk. Men nu är hon en annan människa hon svarar inte som hon brukar det tar tid och hon vill inte ses lika ofta.

Kan hålla med om att jag har testat att flirta med andra för att se hur hon reagerar även med när hon har sprit i kroppen. Hon har gråtit nätter nu och det gör ont att se henne så. Också ställt otrohetsfrågor/trekant m.m. (hon i trekant med fler, om hon kan vara otrogen m.m.) bara för att testa. Hon säger att jag har sårar henne och att hon vill visa hur jag är.

Hon har kaxig attityd och hon frågar inte/hör inte av sig lika ofta och undrar vad jag gör. Hennes söta röst är borta.

Innan pratade vi i tele på kvällen innan läggdags och nu skriver hon bara "Godnatt".

Kan hålla med om att jag ibland valt att stänga av mobilen, lägga mig utan att säga godnatt. Glömt mobilen hemma och sovit hos kompisar. Men nu var det för mycket för henne, hon är sårad och trött på mig.

Hur ska jag visa att jag ångrar mig ? Älskar tjejen.

Varför tror ni att hon gör så ?
Citera
2014-01-12, 23:12
Medlem
30ischs avatar
hon kanske är en smula besviken att du inte är den hon trodde från början,,, hon kanske var / är kär över öronen i dig men så fick hon känslan av att du inte kände likadant så hennes känslor svalnade en smula.... en fet bunt rosor och ett grundligt samtal om hur ledsen du är över hur du betett dig mot henne kanske löser en del
Citera
2014-01-12, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 30isch
hon kanske är en smula besviken att du inte är den hon trodde från början,,, hon kanske var / är kär över öronen i dig men så fick hon känslan av att du inte kände likadant så hennes känslor svalnade en smula.... en fet bunt rosor och ett grundligt samtal om hur ledsen du är över hur du betett dig mot henne kanske löser en del

Du kan ha rätt, är dålig på att visa känslor såhär i början..
Citera
2014-01-12, 23:27
Medlem
Hur länge har ni varit ihop?
Citera
2014-01-12, 23:28
Medlem
Ta dig i kragen, knacka på hennes dörr och ta en riktig pratstund om det hela ?
Citera
2014-01-12, 23:30
Medlem
30ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LatinDaddy86

det låter som en bra grej att ta upp med henne när ni pratar.....
gillar du verkligen tjejen kanske det kan vara värt att offra sig lite och låta sig vara blödig en gång .
Citera
2014-01-12, 23:30
Medlem
BubbleRabbits avatar
Låter onekligen som att du faktiskt försöker vara en player, om du verkligen ångrar dig så kompensera för allt du gjort i form av att lägga ned din taskiga attityd. Annars så föreslår jag du låter henne gå vidare och finna någon som hon verkligen blir lycklig med och förtjänar.
Citera
2014-01-13, 01:09
Medlem
Citat:
Har fuckat till det i mitt förhållande. Har inte haft respekt för hennes känslor eller har inte lyssnat och tagit till mig av vissa saker hon sagt : som att jag flirtar med andra lite oskyldigt i fb, chatt m.m. jag tog det som ett skämt att hon blir sårad för hon var ju väldigt svartsjuk. Men nu är hon en annan människa hon svarar inte som hon brukar det tar tid och hon vill inte ses lika ofta.

Kan hålla med om att jag har testat att flirta med andra för att se hur hon reagerar även med när hon har sprit i kroppen. Hon har gråtit nätter nu och det gör ont att se henne så. Också ställt otrohetsfrågor/trekant m.m. (hon i trekant med fler, om hon kan vara otrogen m.m.) bara för att testa. Hon säger att jag har sårar henne och att hon vill visa hur jag är.

Hon har kaxig attityd och hon frågar inte/hör inte av sig lika ofta och undrar vad jag gör. Hennes söta röst är borta.

Innan pratade vi i tele på kvällen innan läggdags och nu skriver hon bara "Godnatt".

Kan hålla med om att jag ibland valt att stänga av mobilen, lägga mig utan att säga godnatt. Glömt mobilen hemma och sovit hos kompisar. Men nu var det för mycket för henne, hon är sårad och trött på mig.

Hur ska jag visa att jag ångrar mig ? Älskar tjejen.

Varför tror ni att hon gör så ?

Nej du älskar inte tjejen, du älskar att någon bekräftade dig! Att älska och det du har visat du gjort är 2 helt vitt skilda ting. Hon var med all säkerhet intresserad av dig, men du visade player sidan. Den där sidan som ett rötägg har. Skulle tro att du sumpat dina chanser hos henne, hon kommer aldrig lita på dig igen, hennes självkänsla har fått sig en rejäl smäll och nu känner hon att hon inte duger. Eftersom du tittade på andra tjejer under tiden ni "hade något". Svartsjukan kommer alltid uppstå i framtiden mellan er där tilliten är som bortblåst.

Citat:

Tyckte du visade exemplariskt vad du har för känslor, de signaler du gav var att du älskar dig själv. Du skiter fullständigt i henne för att få egen bekräftelse. Provocerade henne att bli förbannad och frågar om trekant.

Snälla skippa skitsnacket om att du älskade henne! Du vet inte ens vad älska är!! Antingen är du sjukt omogen eller en narcecist som gillar att få uppmärksamhet och stärka ditt eget ego. Nu är hon som gav dig uppmärksamheten borta och du saknar det.
Citera
2014-01-13, 12:00
Medlem
Zidonias avatar
Att du haft ett svinigt beteende har du ju själv redan insett så det behövs ju inte ordas så mycket mer om.. Du får väl försöka prata med henne nu. Be om ursäkt och framförallt lägga om stilen, bli lite vuxen... Sedan är det väl bara för dig att vänta och hoppas att hon återfår förtroende för dig.
Citera
2014-01-13, 12:20
Medlem
Varför hon gör som hon gör? Det är väl ganska självklart? Du har sårat henne, hon har känt att du tar henne för givet och inte bryr dig. Det gör att hon nu ignorerar dig, straffar dig och lär dig en läxa. Tycker man om någon ska man inte ta den personen för givet Hon är trött på ditt beteende, om hon är trött på dig vet jag inte, så be om ursäkt och säg att du förstår henne och lova att ändra dig!
Citera
2014-01-13, 12:25
Bannlyst
Så varför håller du på sådär då? Att bara be om ursäkt kommer inte hjälpa om du inte förklarar varför du håller på sådär och dessutom slutar med det på riktigt.
Citera
2014-01-13, 12:29
Medlem
TheBITs avatar
Ja, du kanske ska sluta bete dig som en fitta. Jobbigt för dig om du märker att du förstört ditt förhållande i efterhand.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in