Citat:
Ursprungligen postat av
LatinDaddy86
Har fuckat till det i mitt förhållande. Har inte haft respekt för hennes känslor eller har inte lyssnat och tagit till mig av vissa saker hon sagt : som att jag flirtar med andra lite oskyldigt i fb, chatt m.m. jag tog det som ett skämt att hon blir sårad för hon var ju väldigt svartsjuk. Men nu är hon en annan människa hon svarar inte som hon brukar det tar tid och hon vill inte ses lika ofta.
Kan hålla med om att jag har testat att flirta med andra för att se hur hon reagerar även med när hon har sprit i kroppen. Hon har gråtit nätter nu och det gör ont att se henne så. Också ställt otrohetsfrågor/trekant m.m. (hon i trekant med fler, om hon kan vara otrogen m.m.) bara för att testa. Hon säger att jag har sårar henne och att hon vill visa hur jag är.
Hon har kaxig attityd och hon frågar inte/hör inte av sig lika ofta och undrar vad jag gör. Hennes söta röst är borta.
Innan pratade vi i tele på kvällen innan läggdags och nu skriver hon bara "Godnatt".
Kan hålla med om att jag ibland valt att stänga av mobilen, lägga mig utan att säga godnatt. Glömt mobilen hemma och sovit hos kompisar. Men nu var det för mycket för henne, hon är sårad och trött på mig.
Hur ska jag visa att jag ångrar mig ? Älskar tjejen.
Varför tror ni att hon gör så ?
Nej du älskar inte tjejen, du älskar att någon bekräftade dig! Att älska och det du har visat du gjort är 2 helt vitt skilda ting. Hon var med all säkerhet intresserad av dig, men du visade player sidan. Den där sidan som ett rötägg har. Skulle tro att du sumpat dina chanser hos henne, hon kommer aldrig lita på dig igen, hennes självkänsla har fått sig en rejäl smäll och nu känner hon att hon inte duger. Eftersom du tittade på andra tjejer under tiden ni "hade något". Svartsjukan kommer alltid uppstå i framtiden mellan er där tilliten är som bortblåst.
Citat:
Ursprungligen postat av
LatinDaddy86
Du kan ha rätt, är dålig på att visa känslor såhär i början..

Tyckte du visade exemplariskt vad du har för känslor, de signaler du gav var att du älskar dig själv. Du skiter fullständigt i henne för att få egen bekräftelse. Provocerade henne att bli förbannad och frågar om trekant.
Snälla skippa skitsnacket om att du älskade henne! Du vet inte ens vad älska är!! Antingen är du sjukt omogen eller en narcecist som gillar att få uppmärksamhet och stärka ditt eget ego. Nu är hon som gav dig uppmärksamheten borta och du saknar det.