2014-01-12, 13:24
Medlem
Stack från en klubb efter jag var ordentligt full. Sedan när jag gick förbi hötorget kom det fram en man som började skämta och dansa och eftersom jag var väldigt berusad märkte jag inte när han kom nära och tog min iphone.

Mannen hade mörkt kort hår och mörka ögon, längd typ 180. Han uppgav sig vara från brasilien.

Tips om ni känner igen det uppskattas.
Citera
2014-01-12, 13:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Fel delforum. AB&K -> Brott och brottsbekämpning.
/Moderator
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2014-01-12 kl. 13:44.
Citera
2014-01-12, 13:32
Medlem
Spackelackans avatar
Ett vanligt beteende bland ficktjuvar nere på kontinenten. Dansen fungerar som en avledande manöver.

Dock så var banditen säkerligen inte brasilianare, utan med stor säkerhet en zigenare. Det är ju inte direkt ont om dessa i stan nuförtiden.
Citera
2014-01-12, 13:43
Medlem
knarkamers avatar
Haha hände mig för 3sedan i gbg ocå fast då var det en fotboll han lekte med o sen tjöta fotboll. Fan va dum man kan vara på fyllan asså..
Citera
2014-01-12, 14:03
Medlem
Quinqqs avatar
Exakt samma sak hände mig för några veckor sen fast på T-Centralen. Polisen lägger ner ärendet inom 24 timmar även om de skulle ha övervakningsfilmer eftersom att man nuförtiden inte löser vardagsbrott... Zigenarjävlarna borde bli hängda offentligt!
Citera
2014-01-12, 14:09
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quinqq
Exakt samma sak hände mig för några veckor sen fast på T-Centralen. Polisen lägger ner ärendet inom 24 timmar även om de skulle ha övervakningsfilmer eftersom att man nuförtiden inte löser vardagsbrott... Zigenarjävlarna borde bli hängda offentligt!

Och ändå envisas befolkningen att ge dessa människor små pengar, om alla slutar med det och inser att det är bovar och banditer hela högen så kanske några av dom försvinner härifrån.
Citera
2014-01-12, 14:18
Medlem
AndraSorterings avatar
Brukar väl ändå vara nordafrikaner som uppträder som danstjuvar?

Skitigt beteende - nästa gång dansar du med och råkar vara dålig på det där med dans och 'tyvärr' slå bena väck under honom.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in