2014-01-12, 12:39
Medlem
hedda89s avatar
Jag har ett program som jag använder igenom www.tradera.se

Som gör att jag lägger upp annonser i min butik.

Mitt internet dog tidigare idag i en process då jag laddade upp något.

Efter det så har den fryst fast på "laddar upp nya artiklar "

( se länk ) http://www.bilddump.se/bilder/201401...48.175.154.jpg

Jag har avinstallerat programmet och installerat igen när jag loggar in så börjar den ladda upp igen.

Har även startat om burken, Har gjort en återställning på datorn 2 dagar tbx.

Inget hjälper antar att programmet loggar information eller dylikt så den tror att den ska göra detta varje gång nu när ja loggar in, men kommer inte förbi det.

Tradera är ett gäng moggisar och kan inte hjälpa till.

Så jag vänder mig nu till er på flashback och undrar om någon har en tanke vad det kan vara ,

Uppskattar svar.

Hoppas jag placerad tråden rätt.

Sry för eventuella felstav etc.

Hare
Citera
2014-01-12, 14:55
Medlem
St-Sixtuss avatar
Ditt problem kan bero på att den lokala databasen för Proseller på din dator har blivit korrupt. Problemet bör lösas om du tar bort databasen men det medför också att alla dina annonser som inte ligger aktiva på Tradera försvinner. Alla annonser som du hade inaktiva kommer alltså att försvinna och måste läggas till på nytt.

Om det är okej så kan du försöka att öppna "Den här datorn" och göra en sökning på "Proseller_DB".

Ta bort alla filer som heter "Proseller_db.sdf". Starta sedan om Proseller och du bör kunna logga in som vanligt.
Citera
2014-01-12, 16:39
Medlem
hedda89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St-Sixtus
Ditt problem kan bero på att den lokala databasen för Proseller på din dator har blivit korrupt. Problemet bör lösas om du tar bort databasen men det medför också att alla dina annonser som inte ligger aktiva på Tradera försvinner. Alla annonser som du hade inaktiva kommer alltså att försvinna och måste läggas till på nytt.

Om det är okej så kan du försöka att öppna "Den här datorn" och göra en sökning på "Proseller_DB".

Ta bort alla filer som heter "Proseller_db.sdf". Starta sedan om Proseller och du bör kunna logga in som vanligt.

Det gjorde susen !

Tusen tack
Citera
2014-01-12, 20:33
Medlem
St-Sixtuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedda89
Det gjorde susen !

Tusen tack

Varsågod och lycka till med affärerna.
Citera