Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-27, 18:38
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Finns ju några nya pringles nu, cheese fries, lime chili och någon mer. Har fantiserat tidigare om en smak med apelsin och chili så var ju tvungen att testa Limen. Ingen höjdare alls.

Sen så var det väl estrella som släppte syrlig rödlök samt lagrad parmesan. Helt ok båda två.. Men de sjukaste nu.. Det har ju kommit japp ni läser rätt. Estrellas ÄPPELPAJ, smakade nyss och ja det var fan i mig lustigt. Goda men tror jag kommer vara ensam om att tycka det.
Citera
2017-09-27, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Finns ju några nya pringles nu, cheese fries, lime chili och någon mer. Har fantiserat tidigare om en smak med apelsin och chili så var ju tvungen att testa Limen. Ingen höjdare alls.

Sen så var det väl estrella som släppte syrlig rödlök samt lagrad parmesan. Helt ok båda två.. Men de sjukaste nu.. Det har ju kommit japp ni läser rätt. Estrellas ÄPPELPAJ, smakade nyss och ja det var fan i mig lustigt. Goda men tror jag kommer vara ensam om att tycka det.

Äppelpaj-tjippsen var riktigt konstiga. Söta chips, ingen sälta. Smakade kanel och det påminde om äppelpaj.

Usch
Citera
2017-10-02, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Äppelpaj-tjippsen var riktigt konstiga. Söta chips, ingen sälta. Smakade kanel och det påminde om äppelpaj.

Usch
De var vidriga och blir inte långvariga. Tänk dig du är sugen på chips sen får du äpplepaj istället, som ser ut som en potatis. USCH
Citera
2017-10-03, 16:24
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Rätt vidriga och smakar ruttet. De borde nog behålla bara de gamla smaken.
Citera
2017-10-03, 17:02
Medlem
Beethovanias avatar
Provade de nya äppelpajchipsen, blev faktiskt positivt överraskad. Vanligtvis tar jag lång tid på mig att äta en påse chips, men dessa slinker ner lätt. Har även flera vänner som liksom jag varit positivt överraskade.

Sen kan jag också uppskatta att de faktiskt försöker göra en ny annorlunda smak, till skillnad från alla tusen variationer på surkräm, lök och grill. Ibland blir det ju extra spännande då de har rödlök, istället för vanlig lök, att de vågar något så extremt. Är också många nya chips som ska smaka chipotle, men av någon anledning inte har någon styrka överhuvudtaget.

Nä ge mig hellre äppelpajchips i så fall.
Citera
2017-10-03, 17:27
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beethovania
Provade de nya äppelpajchipsen, blev faktiskt positivt överraskad. Vanligtvis tar jag lång tid på mig att äta en påse chips, men dessa slinker ner lätt. Har även flera vänner som liksom jag varit positivt överraskade.

Sen kan jag också uppskatta att de faktiskt försöker göra en ny annorlunda smak, till skillnad från alla tusen variationer på surkräm, lök och grill. Ibland blir det ju extra spännande då de har rödlök, istället för vanlig lök, att de vågar något så extremt. Är också många nya chips som ska smaka chipotle, men av någon anledning inte har någon styrka överhuvudtaget.

Nä ge mig hellre äppelpajchips i så fall.

Man kan ju inte krydda chips alldeles för starkt för svenska konsumenter förstår du väl!

Du ser väl vad för produkter som säljer mest? Det som är milt och lagom. Sen är ju chipotle inte så kryddstarkt heller utan mer BBQ rökigt typ.
Citera
2017-10-03, 17:46
Medlem
Beethovanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Man kan ju inte krydda chips alldeles för starkt för svenska konsumenter förstår du väl!

Du ser väl vad för produkter som säljer mest? Det som är milt och lagom. Sen är ju chipotle inte så kryddstarkt heller utan mer BBQ rökigt typ.

Känns lite så, samtidigt är vissa sorters chips alldeles för kryddade, fast då med någon sorts msg som bara gör det äckligt. Samtidigt får man väl vara glad att man inte bor i Tyskland, där de har smakerna paprika, paprika och paprika.
Citera
2017-10-08, 17:06
Medlem
JohanMattas avatar
Estrellas nyskördade från röd potatis med smak av vitlök och gräddfil. God?
Citera
2017-10-15, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanMatta

Jag diggade dessa rejält, men resten av gänget tyckte inte de var mer än okej.
Bered dig på att de smakar väldigt mycket vitlök bara.

Äppelpaj chipsen dock... De var inte bara de värsta chipsen jag ätit på länge, det var det nämligen det äckligaste jag ätit på länge i alla kategorier. Fyfan säger jag bara, blev helt vit i ansiktet när jag smakade.
Citera
2017-10-17, 10:26
Medlem
carminaburanas avatar
Måste rekommendera American store i skrapan i sthlm (finns online med) enormt bra chips utbud, och han vill expandera och ha en dubbelt så stor hylla.
Citera
2017-10-17, 10:29
Medlem
Punklivs avatar
Citat:

Jodå, den påsen blev tom snabbt!
Citera
2017-10-20, 17:01
Medlem
Citat:

Den är grymt god =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in