Skulle vilja slå ett slag för estrellas linschips, sourcream & onion! Ville skratta alla hälsofreaks i ansiktet och tänkte prova hur smaklösa deras chips var, men döm av min förvåning vad goda de var. Smakar inte alls lika flottigt som vanliga chips, utan "fräschare", lite som biosnacks typ. Perfekt form på dessa med.
yes, lätt godast i svennehyllan. hoppas de släpper fler smaker. lagom stor påse med.
Hittade några chips för några månader sedan som var det godaste jag någonsin provat, minns ej om det var estrella eller olw men dom hette "årets skörd, kantarell".
Efter mycket om och men har jag fått tag i Chili Klaus chips men jag har bara smakat den svagare sorten än så länge (röda påsen). Den är inte stark alls men likväl god och smakrik. Riktigt krispiga grovchips av bra kvalitet. Jag ser fram emot att testa den andra sorten framöver.
Estrella kommer med några nyheter vecka 37. Kommer en ny variant på linschipsen (som är Estrellas största succé sen Sundsvall brann). Det blir dill & gräslök.
Sen blir det vanliga chips i smakerna grill/cheddar samt ett par chips som ska smaka äppelpaj?!? (låter skitäckligt).