2017-07-14, 19:52
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Skulle vilja slå ett slag för estrellas linschips, sourcream & onion! Ville skratta alla hälsofreaks i ansiktet och tänkte prova hur smaklösa deras chips var, men döm av min förvåning vad goda de var. Smakar inte alls lika flottigt som vanliga chips, utan "fräschare", lite som biosnacks typ. Perfekt form på dessa med.

yes, lätt godast i svennehyllan. hoppas de släpper fler smaker. lagom stor påse med.
Citera
2017-07-16, 10:03
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Hittade några chips för några månader sedan som var det godaste jag någonsin provat, minns ej om det var estrella eller olw men dom hette "årets skörd, kantarell".

Hoppas att dom kommer detta året igen!
Citera
2017-07-17, 13:44
Medlem
Åt en påse Cheez Twisterz och gillade. Men de har utgått nu Vet någon om det finns ostsnacks som liknar Twisterz?
Citera
2017-07-17, 14:16
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Har tröttnat på alla smaker. ICAs saltade är bäst.
Citera
2017-07-17, 18:40
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Apropå lättsaltade. Har du testat Lays lättsaltade?
Riktig hit!
Citera
2017-08-03, 17:17
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Var på Netto idag och hittade två nya sorter jag inte sett tidigare. Har inte hunnit testa men köpte båda:

Chili Klaus Trinidad Scorpion Moruga
Chili Klaus Trinidad Scorpion Butch T

Ser ut att vara lite Blair's-klass på dem .
Efter mycket om och men har jag fått tag i Chili Klaus chips men jag har bara smakat den svagare sorten än så länge (röda påsen). Den är inte stark alls men likväl god och smakrik. Riktigt krispiga grovchips av bra kvalitet. Jag ser fram emot att testa den andra sorten framöver.
Citera
2017-08-22, 19:53
Medlem
Badios avatar
Estrella kommer med några nyheter vecka 37. Kommer en ny variant på linschipsen (som är Estrellas största succé sen Sundsvall brann). Det blir dill & gräslök.
Sen blir det vanliga chips i smakerna grill/cheddar samt ett par chips som ska smaka äppelpaj?!? (låter skitäckligt).
Citera
2017-08-22, 21:05
Medlem
Verkar som om Estrellas lövtunna pepparschips gör comeback! Såg någon special edition (ICA 100 år) på min Ica butik. Någon som testat?
Citera
2017-08-23, 01:06
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell

Gillar salta i början sen bara tröttnar man direkt...

Köpte ett par lantchips salt, tröttnade efter några handfull chips.
Citera
2017-09-01, 11:38
Medlem
Estrellas nya pepparchips! DAMN
Citera
2017-09-01, 12:16
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukkan112
Estrellas nya pepparchips! DAMN
Goda i början tyckte jag, men när man ätit för många kom det fram någon slags fejkad ostsmak tyckte jag.
Citera
2017-09-01, 20:11
Medlem
Estrella - Grillad paprika med vitlök och chili får väl godkänt. Väldigt lite chili-smak. Man anar den bara om man tänker på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in