2014-09-24, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vad är det för fel på Thern? Känns som han varit borta en evighet.
Han skadade vadbenet när vi mötte Åtvidaberg i mitten av juli. Innan dess har jag för mig att han hade varit sjuk vid några matcher, så han har varit borta till och från den här säsongen. Det skulle inte förvåna mig faktiskt om han redan nu har spelat sin sista match för oss. Det finns vissa tecken för det: han kommer till 99 % sannolikhet inte att förlänga, han har träffat andra klubbar (kanske har han redan ingått något avtal med en av dessa) och rehaben har tagit misstänksamt lång tid.
Citera
2014-09-24, 11:24
Medlem
mishimas avatar
De ska alltså bygga upp en speedwaybana på Friends nu. Jag vågar knappt föreställa mig hur gräset kommer att vara inför AIK-MFF.
Citera
2014-09-24, 11:56
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
De ska alltså bygga upp en speedwaybana på Friends nu. Jag vågar knappt föreställa mig hur gräset kommer att vara inför AIK-MFF.
Undrar vad Rosenberg kommer säga om underlaget, kanske tar tillbaka allt han sa om konstgräset på Tele2. Men vad kommer bli lösningen på detta eviga problem? Känns som konstgräs är det som ligger närmast till hands och att underlaget kommer skifta mellan AIK`s och landslagets matcher så oavsett vad kommer det kosta rejält.. Bästa vore ju om man byggde om taket men de kommer bara inte hända...

Oddsen på att de blir en ny matta inför Sverige-Ryssland?
Citera
2014-09-24, 13:08
Medlem
Dom har ju en vecka på sig att lägga ny matta efter speedwayen är slut. Hoppas de har planerat det. Skulle inte överraska mig om de inte gjort det dock.
Citera
2014-09-24, 13:33
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombard
Dom har ju en vecka på sig att lägga ny matta efter speedwayen är slut. Hoppas de har planerat det. Skulle inte överraska mig om de inte gjort det dock.
Gräs växer ju så oerhört bra denna årstid....
Citera
2014-09-24, 13:44
Medlem
Cliffords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Gräs växer ju så oerhört bra denna årstid....
Gräs verkar inte växa så bra på Friends oavsett årstid. Men landslaget skall ju spela två EM-kvalmatcher strax efter AIK-MFF så en ny matta känns rätt given.
Citera
2014-09-24, 18:57
Medlem
Sujoks avatar
Tung omgång idag. Vinst för MFF idag samtidigt som AIK tappar poäng så känner väl till och med jag mig hyfsat säker på guld

Friends arena är ju för jävla sorglig. Hur kan de inte alls lyckas få till gräset? Någon expert måste väl kunna hjälpa dem. Känns ju inte som de gav gräset tillräkligt mycket tid att växa? Det tog väl inte många dagar innan de rullade ut första mattan till att de spelade boll på den och så har det väl varit sen dess?
Citera
2014-09-24, 20:56
Medlem
Det kan nog bli en jättetuff kamp om tredjeplatsen för AIK.
Citera
2014-09-24, 20:57
Medlem
trattfans avatar
Frukansvärt roligt om AIK slutar 4a.
Citera
2014-09-24, 21:00
Medlem
junkbords avatar
Lasse Vibe är bäst.
Citera
2014-09-24, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Frukansvärt roligt om AIK slutar 4a.

En jävla bragd om vi slutar 4:a ens. Ärligt talat kan EL platserna dra åt helvete just nu. AIK skämmer fan ändå bara ut sig. Fittlag.

Och Alm ännu en gång. Hoppas du läser allt som skrivs om dig och du inser att det är dags för dig att dra nu. Alex Miller, du är saknad.
Citera
2014-09-24, 21:03
Medlem
Förlust för AIK på Söndag i Borås så lär kampen om andraplatsen stå mellan Elfsborg och Blåvitt

Fan vad svårt Elfsborg har för att göra mål nu för tiden, 3 mål på senaste 5 matcherna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in