2014-08-13, 22:13
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
16. Tycker dock inte han gjorde speciellt mycket. Men visst han han boll i sig.

Han kan det absolut bli något av. Att möta Arvidsson och Stenman kanske är rätt intetsägande dock
Citera
2014-08-13, 22:15
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Han kan det absolut bli något av. Att möta Arvidsson och Stenman kanske är rätt intetsägande dock

Jo. Nu såg ju Difs backlinje förhållandevis bra ut, men det är väl samma där. Ganska intetsägande när AIK är helt tafatta i sista tredjedelen. Man tycker ju trots detta att det är smått otroligt hur vi inte kunde göra mer än ett mål.
Citera
2014-08-13, 22:16
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Jo. Nu såg ju Difs backlinje förhållandevis bra ut, men det är väl samma där. Ganska intetsägande när AIK är helt tafatta i sista tredjedelen. Man tycker ju trots detta att det är smått otroligt hur vi inte kunde göra mer än ett mål.

Den här var till dig, den gick hela matchen härhemma: https://www.youtube.com/watch?v=sCNrK-n68CM

Citera
2014-08-13, 22:20
Medlem
Citat:
En sång för aik en dag som denna: https://www.youtube.com/watch?v=sCNrK-n68CM

Hysteriskt hur vi kan klara en pinne i den där matchen.

Aja, vi är fortfarande bäst i stan. Alltid något, antar jag.

Nu håller vi tummarna för att ni åker ur i år.
Citera
2014-08-13, 22:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strobez
Aja, vi är fortfarande bäst i stan. Alltid något, antar jag.

Nu håller vi tummarna för att ni åker ur i år.

Att vara bäst i Solna får ni gärna basunera med, vad har ni för motstånd? Råsunda och Vasalund?
Citera
2014-08-13, 22:25
Medlem
Citat:
Att vara bäst i Solna får ni gärna basunera med, vad har ni för motstånd? Råsunda och Vasalund?

Hehe, oväntat.
Citera
2014-08-13, 22:28
Medlem
svulles avatar
Citat:

Du blir så grinig stundtals, och då blir det dagisnivå. Ryck upp dig för fan.
Citera
2014-08-13, 22:29
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Du blir så grinig stundtals, och då blir det dagisnivå. Ryck upp dig för fan.

Ibland måste man kontra, och att vi är totalt under isen vet ju alla redan. Jag sitter mest och strör salt i såren just nu, för trodde helt ärligt ni skulle ha åtminstone en 5 måls ledning efter första halvlek.
Citera
2014-08-13, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Och de säger en del att Djurgården står och sjunger för glada livet vid kryss medan gnagare mest är deprimerade..
Det var samma sak vid 2-2 i söndags. IFK firade som att man vunnit CL, medan det kändes som en förlust för oss.
Citera
2014-08-13, 22:38
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Det var samma sak vid 2-2 i söndags. IFK firade som att man vunnit CL, medan det kändes som en förlust för oss.
Säger en del, Salorm får gärna glädja sig åt 1-1 så mycket han orkar. Bevisar vilka som faktiskt är vinnare i Stockholm..
Citera
Medlem
P.Gs avatar
Kryss får ses som ett godkänt resultat, sett hur usla vi var offensivt. Fram till 1-1 då förstås, efter vilket gubbarna helt plötsligt fick lite självförtroende.

I övrigt visade aik upp överlägsna individuella kvalitéer, men knappt något mer. Att man har guldläge var långt ifrån uppenbart.

Ett derby att glömma. Nu laddar vi upp för fruktstund på måndag. Tre poäng är givna på förhand, alltså blir det inga alls. Eller hur det där nu funkar.

I övrigt har jag nästan mentalt börjat längta efter nedflytt till Superettan; gärna via kvalspel där vi torskar mot hammarby. På något sätt skulle det vara en välbehövlig personlig katarsis efter de senaste årens ångest. Jag säger 'nästan', för att det med största sannolikhet skulle innebära ekonomisk kalops.
Citera
Medlem
Citat:
Ibland måste man kontra, och att vi är totalt under isen vet ju alla redan. Jag sitter mest och strör salt i såren just nu, för trodde helt ärligt ni skulle ha åtminstone en 5 måls ledning efter första halvlek.

Själv var jag helt inställd på en Dif vinst idag, då AIK alltid är sämst när det gäller.

Sen blir det inget guld för oss i år heller då Mff är i en klass för sig. Vi kan inte mäta oss med dom just nu. Så en topp 3 placering i år är jag helt nöjd med ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in