Snälla jag behöver verkligen hjälp här med att betala.
Nu har jag kommit så långt att det står att jag skall skriva in några följande siffror i min säkerhets dosa. Men det går ju inte?
Jag jag inte skriva några andra siffror än min kod. När jag väl knappar in koden, så får jag några andra siffror i säkerhetsdosan. Det är det enda saken jag kan.
1 - Skriva in koden.
2 - Efter skrivit in koden så får jag engångskod.
Det är de enda sakerna jag kan på min dosa. Jag kan inte knappa in några andra siffror. Vad gör jag nu?
Jag har lite problem att betala via internet (Swebank) förstår inte riktigt hur det går till. Och skulle vara jättesnällt om nån förklara det för mig.
Jag har skrivit för det mesta, men fastnar för just ''referens''
Man kan välja olika punkter där ''OCR'' & ''Meddelande''.
Sedan i själva fakturan så står det: ''Välj faktura nummer som referens''
Det står några siffror, och sedan latans. Räcker det med att jag bara skriver siffrorna?
Och vilken skall jag klicka på ''OCR'' eller ''meddelande''?
Tack på förhand!
PS: Första gången jag använder swebank, ha förståelse. Tack!
Det finns företag som istället för att ange ett OCR-nummer skriver att du ska ange ditt förnamn och efternamn som referens, då väljer du meddelande. Detta står tydligt i fakturan, så det enda du behöver göra är att läsa i fakturan om det står något sådant. Annars gäller som sagt OCR-numret, och detta syns ALLTID längst ner till vänster på din fakturas inbetalningskort.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!