2014-01-10, 16:20
Medlem
whoops021s avatar
På den gamla goda tiden så kunde man köra 2-FA/2-FMA och blanda med den optimala festbenzon etizolam. Nuförtiden hittar jag dock inga sköna benzos med lite kortare halveringstid som inte fuckar upp en hel vecka. Kör för tillfället tjack + diazepam som standard men skulle helst vilja hitta en som passar bättre rustidsmässigt, helst i klass med tjacktiden plus lite till så man kanske kan sova utan att slänga i sig mer.

Antar att aplrazolam är ett bra alternativ som jag experimenterat med alldeles för lite. Hur är den blandat med tjack? Alpra ensamt kan jag bli lite småelak och lättirriterad på iaf.

Slutligen måste jag passa på att superhylla kombon amfetamin plus benso, guds gåva till utelivet. Ett hårt stimulerat tjackrus med en skön avslappnad benso som tar bort nojjan och gör en sådär skönt social som man bara kan bli på den kombon. Inte för påflugen som på bara tjack utan mer en laidback, skön och avslappnad snubbe som vet vad han ska säga i de flesta lägen. KÄRLEK.
Citera
2014-01-10, 16:26
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whoops021
På den gamla goda tiden så kunde man köra 2-FA/2-FMA och blanda med den optimala festbenzon etizolam. Nuförtiden hittar jag dock inga sköna benzos med lite kortare halveringstid som inte fuckar upp en hel vecka. Kör för tillfället tjack + diazepam som standard men skulle helst vilja hitta en som passar bättre rustidsmässigt, helst i klass med tjacktiden plus lite till så man kanske kan sova utan att slänga i sig mer.

Antar att aplrazolam är ett bra alternativ som jag experimenterat med alldeles för lite. Hur är den blandat med tjack? Alpra ensamt kan jag bli lite småelak och lättirriterad på iaf.

Slutligen måste jag passa på att superhylla kombon amfetamin plus benso, guds gåva till utelivet. Ett hårt stimulerat tjackrus med en skön avslappnad benso som tar bort nojjan och gör en sådär skönt social som man bara kan bli på den kombon. Inte för påflugen som på bara tjack utan mer en laidback, skön och avslappnad snubbe som vet vad han ska säga i de flesta lägen. KÄRLEK.
Min favoitbenzo när jag krökar är xanor, helst upjohn. Inte provat de? För det är fan den bästa krökbenzon helt klart.

EDIT: Kort halveringstid också!
Citera
2014-01-10, 16:27
Medlem
lah-mis avatar
Temesta kanske?
Citera
2014-01-10, 19:29
Medlem
xanor alla dagar. sitter ungerär lika länge och är en super benzo.
Citera
2014-01-10, 19:41
Medlem
narutos avatar
Några pyrazolam typ varannan timme funkar utmärkt!
Citera
2014-01-10, 20:30
Medlem
foshobros avatar
Xanor brukade alltid lira perfekt med Amfetaminer och Alkohol det lilla jag kan minnas iaf. Fast om du redan nu vet om att du kan bli småelak på skiten så skippa.

Sobril är annars ganska trevliga att småknapra på, råkar man ta en eller fem för mycket så gör det inte så mycket, lite som Pyrazolamen
Citera
2014-01-13, 22:56
Medlem
MDMAfags avatar
Instämmer, Alprazolam uppfyller alla dina kriterier. Tar man dom på kvällen så är man helt fräsch dagen efter.
Diazepam har ju lång halveringstid så det är inte att rekommendera med tanke på dina önskemål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in