• 2
  • 3
2014-01-10, 23:11
Medlem
Dagen efter en riktigt dålig tripp på någon stark psykedelisk drog. Psyket är inte riktigt stabilt efter en natt med snetrippande på schemat och oftast känns kroppen totalt slutkörd efter detta, liksom man efter en riktigt lyckad tripp känner sig helt renad och fri. Trippens karaktär tycks förstärka eftereffekterna rejält den kommande dagen. Ibland håller de värsta känslorna i sig flera dygn innan man börjar komma på fötter igen och i värsta fall tar det mycket längre tid än så för känslorna att återställas. Jag anser i vilket fall att det klår avtändningarna från både MDMA, amfetamin och kokain.
Senast redigerad av Farenhigh 2014-01-10 kl. 23:13.
Citera
2014-01-11, 12:51
Medlem
Slingshots avatar
En rejäl dos Theralen o du får känna på en fin baksmälla dagen efter.
Citera
2014-01-11, 15:36
Medlem
håller inte alls med dom som säger alkohol! får knappt ngn bakfylla av ecstasy om jag bara tar en dos och sen inte fyller på så den kan vi stryka också.

värst är nog amfetamin, men det är mest precis när man ska lägga sig och har kommit ner som det är för jävligt
Citera
2014-01-12, 22:06
Medlem
bdbdbdbds avatar
Får nog rösta på alkohol ändå efter lite betänketid (har inte testat metanol )

Alkohol vinner fast jag ofta inte får några bakfyllor, men om man tänker tillbaka på helheten så, Etanol är inte nyttigt, värst när man ätit men framförallt druckit dåligt med icke alkoholhaltiga drycker dagen innan, för pratar om en dag här. En vecka med enbart alkohol funkar för min del men inte 1 dag när man är fri innan så att säga. Massa cigaretter på det så... fan värst det som är lagligt...
Citera
2014-01-13, 17:42
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lina
Det var därför jag skrev beror på vad man kallar baksmälla, för vad jag förstår så sätter ätandet av kroppen igång direkt när man har tagit skiten? Men du har helt rätt i det du skriver förstås
Ne vad jag har förstått så får du bara dom brutala bieffekterna om du får en infektion. Vilket iofs är väldigt vanligt med tanke på hur dem flesta krokodilmissbrukare lever och hur smutsigt krokodil är.
Citera
2014-01-13, 17:44
Medlem
cnbizzzs avatar
E o tjack garanterat värst mående dagen efter intag.
Citera
2014-01-13, 17:49
Medlem
BenAsslicks avatar
Ehm, först & främst så är baksmällan = avtändning.

Sen så ska väl muskot ge en förbannat jobbig baksmälla?

I övrigt så är ju alkohol en given hit på den fronten, gärna om man blandar olika former av drycker (starksprit, öl, vin, cider etc) utan att äta mat.

Annars är tjacket förjävligt om man raceat ett tag och struntat i näringen, vissa tycker E är jobbigt men personligen så mår jag nästan bättre dagen efter än när det är helt ur systemet..

Annars så har du ju tex opiater/opioider samt benso, dock så måste du ju bygga upp ett beroende först.
Citera
2014-01-13, 17:54
Medlem
VVCs avatar
Alkohol utan tvekan, har inte så svårt för amfetamin, syra eller extacy avtändningar . Har blandat det mesta och tagit skyhöga doser utav saker och jag tycker fortfarande att alkoholen ger den värsta avtändningen om man har otur.

Eller så lägger jag rösten på den psykiska avtändningen man får efter överdrivet bruk av sertotonerga droger. Samt tramadol 1g i 2 veckor.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in