2014-01-10, 13:40
Medlem
ultrasunks avatar
mådde inte så bra efter jag söp igenom på antabus och några timmar in på natten så tog jag tjack med... vart så jävla fjuttad så jag somnade, men sen när jag vaknade var det inte kul längre!

men den ABSOLUT värsta bakfyllan jag fått e på T-röd... drack väl det ett par, två tre gånger men sen NÄÄ... man andas typ nagellacksborttagning och känner sej helt trasig sen fyfaan
Senast redigerad av ultrasunk 2014-01-10 kl. 13:42.
Citera
2014-01-10, 14:01
Medlem
Utan tvekan måste det tusan vara drogen krokodil. I och för sig beror det på vad man kallar baksmälla och inte

https://www.google.se/search?q=droge...w=1280&bih=934
Citera
2014-01-10, 14:48
Medlem
Germanofils avatar
Dåligt destillerad sprit som jag köpte i ett afrikanskt land. Har seriöst aldrig mått så dåligt som efter en natts drickande av denna. Hela kroppen gjorde ont och och huvudvärken var horribel. Dessutom ett fruktansvärt illamående som gjorde det nästintill omöjligt att äta eller dricka något för att lindra skiten. Tog ca 48 timmar innan jag var återställd.

Lär ha varit rejält med finkeloljor och kanske även små mängder metanol i den där fulspriten.
Citera
2014-01-10, 14:49
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lina
Utan tvekan måste det tusan vara drogen krokodil. I och för sig beror det på vad man kallar baksmälla och inte

https://www.google.se/search?q=droge...w=1280&bih=934
Du snackar om följder utav ett drogmissbruk. Det vi diskuterar här är ju hur man mår dagen efter man har tagit en drog. Och krokodil framställs ur kodein och ger ett typiskt opiatrus. Och dagen efter att du tagit opiater så mår du helt underbart bra. Så nej krokodil ger ingen åt helvete jobbig bakfylla dagen efter.

Sen finns inte ens krokodil i Sverige så det är inget aktuellt av den anledningen heller.

Till TS undrar jag dock, varför vill du veta detta? Det låter ju nästan som att du vill må så mycke skit som möjligt. Är du masochist?
Citera
2014-01-10, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WorkingClassBoy
Till TS undrar jag dock, varför vill du veta detta? ?

Bara av fascination.
Citera
2014-01-10, 16:06
Medlem
rankovs avatar
efter en häftig dos nozinan, är du inte kaxig dagen efter.
Citera
2014-01-10, 16:13
Medlem
Bro-cats avatar
Nä nu vet jag!

Alkohol och muskotnötter!
Citera
2014-01-10, 16:19
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rankov
efter en häftig dos nozinan, är du inte kaxig dagen efter.
Åååh fy fan hade glömt av den drogen
Helt jävla efterbliven, hjärnan känns som mos och ingen styrka i kroppen alls. Senast jag käka de så gick jag upp mitt i natten, gick två steg sen föll jag handlöst rakt fram och faceplanta betonggolvet, va dock så jävla bortdomnad så låg bara kvar och vaknade någa timmar senare med ett gött svullen ansikte.

Vad du tvungen att påminna mig?

Ändrar nu, ta en lapp syra när du vaknar sen kröka jävel på typ whiskey, tjacka en jävla massa och tryck i dig ett antal nozinan. Du kommer vilja ta livet av dig när du vaknar kan jag garantera.
Citera
2014-01-10, 16:23
Medlem
rankovs avatar
Citat:
Helt jävla efterbliven, hjärnan känns som mos och ingen styrka i kroppen alls.

thats the one!

slängde i mig 200 mg en kväll och har aldrig mått så jävla dåligt dan efter, och då har man ändå tänjt gränser.
Citera
2014-01-10, 16:31
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rankov
thats the one!

slängde i mig 200 mg en kväll och har aldrig mått så jävla dåligt dan efter, och då har man ändå tänjt gränser.
Haha ja samma här. Ne fy fan aldrig igen! Tar vilken drog som helst men inte nozinan
Nu blir de båt istället, kommer inte ha en jobbig kväll/natt/morgon/dag
Citera
2014-01-10, 19:01
Medlem
Citat:
Du snackar om följder utav ett drogmissbruk. Det vi diskuterar här är ju hur man mår dagen efter man har tagit en drog. Och krokodil framställs ur kodein och ger ett typiskt opiatrus. Och dagen efter att du tagit opiater så mår du helt underbart bra. Så nej krokodil ger ingen åt helvete jobbig bakfylla dagen efter.

Sen finns inte ens krokodil i Sverige så det är inget aktuellt av den anledningen heller.

Till TS undrar jag dock, varför vill du veta detta? Det låter ju nästan som att du vill må så mycke skit som möjligt. Är du masochist?

Det var därför jag skrev beror på vad man kallar baksmälla, för vad jag förstår så sätter ätandet av kroppen igång direkt när man har tagit skiten? Men du har helt rätt i det du skriver förstås
Citera
2014-01-10, 20:41
Medlem
5 dagar vaken på MDPV klår ALLT. Fy helvette alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in