Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-01-10, 11:09
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Den 25 september försökte han våldta en liten flicka vid friluftsområdet Markaspåret i Brickeberg. Han blottade sig samtidigt som han tog tag i flickan för att tvinga henne till en sexuell handling.
http://na.se/nyheter/orebro/1.2339874-37-aring-forsokte-valdta-liten-flicka

Markaspåret ligger nära det mångkulturella området Brickebacken, ett av de områden där sätts eld på bilar. Finns det någon som sitter inne med kunskaper om våldtäktsmannens sociala bakgrund? Har han gjort det här fler gånger?
Citera
2014-01-10, 11:53
Bannlyst
varför tror alla direkt att när någon man är pedofil eller våldtäktsman att det är en invandrare?
Citera
2014-01-10, 12:26
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2ganger2
varför tror alla direkt att när någon man är pedofil eller våldtäktsman att det är en invandrare?

Kanske kan ha något med den extrema överrepresentationen utav icke-vita gärningsmän när det kommer till våldtäkter, att göra?
Citera
2014-01-10, 13:08
Medlem
Citat:

Våldtäktsmannen den här gången verkar vara en svensk man.

Annerbl*m, ERIK Johan, född 1976. Sökning på nätet verkar det som han tränar löpning så han var kanske ute och sprang i spåret.

Flickan han försökte våldta var bara 10 år.

Mål B 4601-13
om någon vill beställa domen från tingsrätten
Citera
2014-01-10, 15:48
Medlem
Citat:

Därför att majoriteten av alla dömda och icke dömda pedofiler är utlänningar.
Citera
2014-01-12, 15:51
Medlem
DIdes avatar
Tränade där själv för en massa år sedan. Kommer ihåg att det var en hel del fotbolls och handbollstjejjer som sprang i de spåren. Det är djälvligt tråkigt att det numera inte går att springa själv om man är tjejj.
Jag kan inte påminna mig om att jag någonsin tänkt tanken att överfalla någon av de tjejjer jag mött ute i skogen. Helt sjukt plus att det sabbar ju sluttiden...
Skönt att denna gubben åkte fast i alla fall.
Citera
2014-04-03, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milo.Minderbender
Våldtäktsmannen den här gången verkar vara en svensk man.

Annerbl*m, ERIK Johan, född 1976. Sökning på nätet verkar det som han tränar löpning så han var kanske ute och sprang i spåret.

Flickan han försökte våldta var bara 10 år.

Mål B 4601-13
om någon vill beställa domen från tingsrätten

Han döms nu för sexuellt ofredande.
Citat:
I det här fallet var mannens könsorgan 20-25 centimeter från flickans ansikte. Hon har själv sagt att han inte hållit "jättehårt" om hennes axlar, men att hon inte kunde komma loss från hans grepp. Han släppte taget efter ungefär 20 sekunder.

Normalt döms man till böter om man blottar sig, men eftersom offret är ett barn och det förekom "ett visst mått av tvång" menar tingsrätten att ett kortare fängelsestraff ligger närmare till hands.
http://na.se/nyheter/orebro/1.2441500-man-ofredade-10-aring-i-motionssparet
Citera
2015-12-10, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magirus
Därför att majoriteten av alla dömda och icke dömda pedofiler är utlänningar.
Pinsamt när du har Sååå fel😂
Citera
2015-12-10, 23:43
Medlem
Bollregs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvorasse
Pinsamt när du har Sååå fel😂

Bumpade du ett 20 månader gammalt inlägg för detta?

Snacka om pinsamt att behöva gå 20 månader tillbaka för att hitta en tråd med svensk gm du kunde bumpa. Suttit och letat hela kvällen?
Citera
2015-12-11, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bollreg

Snacka om pinsamt att behöva gå 20 månader tillbaka för att hitta en tråd med svensk gm du kunde bumpa. Suttit och letat hela kvällen?

😂😂😂är jag pinsam? Du var bara tvungen att yttra dig va? Jag bor i området så ja, jag kollar upp vad det finns för idioter häromkring. Tycker att DU är ganska pinsam😂😂😂
Citera
2015-12-11, 00:24
Bannlyst
Citat:

Var ju även tvungen att påpeka hans fel Ang pedofiler...
Citera
2015-12-11, 00:25
Bannlyst
Citat:

Behöver inte leta mer än 2 sek för att hitta fall där gm är svensk. Förstörde jag din natt nu, jävla wannabe
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in