• 1
  • 2
2005-07-25, 00:03
Medlem
Zoxs avatar
Fick en påse gott o blandat i dag där jag känner till allt utom just "sonata" som skall vara en insomningstablett, några erfarenheter?
Citera
2005-07-25, 00:42
Medlem
Spliffmeisters avatar
Ren skit...
Citera
2005-07-25, 10:46
Medlem
Zoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Ren skit...

Tog maxdosen x2 inatt, det enda är att jag drömde lite märkligheter, men de slog inte alls som Zox/Noct vid intag. Varför har jag aldrig hört talas om sonata men propavan, theralen, attarax, lergigan mm?? Dessa är ju varken toleranshöjande eller beroendeframkallande vilket ofta gör att man tycker det är tabletter som går fet-bort! Men sonata skall enligt fass vara klassade som klart skarpare??

Mer erfarenheter tack

Well - fick ju en rejäl packe med kodein iallafall
Citera
2005-07-25, 11:31
Bannlyst
Man kan få ganska roliga rus på Sonata faktiskt. Jag snortade skiten, bara att hälla ut kapseln och leka dammsugare. Man får dock ta en jäkla massa - typ en karta per gång. Jag fick ett roligt rus som jag kommer ihåg - med hallisar osv. Skulle ringa nån och knapparna på mobilen flöt iväg i vågliknande mönster. Jag snacka även med folk som inte var där och kommer ihåg att jag hela tiden trodde nån kollade över min axel - men när man kollade så var de alltid borta. Om du har de hemma så kör ett rejs. Man blir helt blå i näsan av det jäkla pulvret vilket är ett minus, men det var värt det pga effekten. Tjoho.
Citera
2005-07-25, 12:39
Medlem
cocksuckers avatar
Citat:
4. HAR SONATA BIVERKNINGAR?
Som med alla mediciner, kan Sonata ha biverkningar. Om du märker något av följande, eller andra förändringar i din hälsa, informera din doktor så fort som möjligt.

Biverkningar som uppträder hos mer än 1 av 100 patienter: dåsighet/sömnighet; minnesstörningar; stickningar i armar och ben (parestesi); smärtsamma menstruationer.

Mindre vanliga biverkningar inkluderar: svindel, svaghet; okoordinerade rörelser; ostadighet och/eller fall (ataxi); minskad koncentration: apati; nattlig rastlöshet; depression; agitation; irritabilitet; förvirring, onormala tankar och onormalt beteende (utagerande beteende, minskade hämningar, aggresivitet, raseriutbrott, vanföreställningar, personlighetsstörningar, psykos); mardrömmar; hallucinationer; dubbelseende eller andra synproblem, ökad känslighet för ljud (hyperakusi); förändrat luktsinne (parosmi); talrubbningar, inkluderande sluddrigt tal; domningar i armar och ben (hyperestesi); illamående; minskad aptit; ökad känslighet för ljus (solljus, UV-ljus); sjukdomskänsla (malaise).

låter kul
Citera
2005-07-25, 15:57
Medlem
Zoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pill_man
Man kan få ganska roliga rus på Sonata faktiskt. Jag snortade skiten, bara att hälla ut kapseln och leka dammsugare. Man får dock ta en jäkla massa - typ en karta per gång. Jag fick ett roligt rus som jag kommer ihåg - med hallisar osv. Skulle ringa nån och knapparna på mobilen flöt iväg i vågliknande mönster. Jag snacka även med folk som inte var där och kommer ihåg att jag hela tiden trodde nån kollade över min axel - men när man kollade så var de alltid borta. Om du har de hemma så kör ett rejs. Man blir helt blå i näsan av det jäkla pulvret vilket är ett minus, men det var värt det pga effekten. Tjoho.

Har ju en bunt kartor och just varningen för "minnesluckor" är ju typiska för benzosläktingar, insom tabl. Zop/Noct. Maxdosen är (fass) 20 mg, en "vän" sade att om man öppnar kapslarna och kör en bomb på 50 mg så slår det typ som Zop

Sonata skall vara klart potent och inte användas mer än max 14 dagar i rad samt inte brukas av de som haft ngn form av missbruk tidigare, så att de bara är "skit" typ prop, lergigan osv tror jag inte. Testar en 50-100 bomb ikväll
Citera
2005-07-25, 15:58
Medlem
Zoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Ren skit...

Berätta....
Citera
2005-07-25, 17:40
Medlem
NTcryS:ts avatar
Jag blandade Imovane och Sonata och det kommer jag nog inte att göra om mer till natten i alla fall. Var upp och gjorde saker jag inte borde ha gjort
Citera
2005-07-25, 22:04
Medlem
Cykeltratts avatar
verksamt ämne zaleplon.
har speciall beställt dom från en utländsk sida... dom ligger på 50mg (dom svenska ligger på 10mg)... just i rent flumm syfte.. man får hääärliga hallissar på dom då... gör helt knepiga saker... tycker dom är schyssta om man tar doser på 100 mg och uppåt...

blandar man med sprit får man för sig att det är huuuuuur mkt folk som helst där, värsta karnevalen, fast det inte är det, kan prata med folk som inte finns... det är lite läskigt i efterhand, men man är så kokt när det händer så då bryr man sig inte.
Citera
2005-07-25, 23:12
Medlem
Zoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltratt
verksamt ämne zaleplon.
har speciall beställt dom från en utländsk sida... dom ligger på 50mg (dom svenska ligger på 10mg)... just i rent flumm syfte.. man får hääärliga hallissar på dom då... gör helt knepiga saker... tycker dom är schyssta om man tar doser på 100 mg och uppåt...

blandar man med sprit får man för sig att det är huuuuuur mkt folk som helst där, värsta karnevalen, fast det inte är det, kan prata med folk som inte finns... det är lite läskigt i efterhand, men man är så kokt när det händer så då bryr man sig inte.

Zaleplom, enligt fass så skall man AAALDRIG överskrida 10 mg/dygn det skall vara farligt(?)....så de 50 mg du köper har ett annat namn eller tycker man enligt biback att 50 mg är lagom?

Well - tömde kapslarna och gjorde en bomb på 100 mg ihop med 12cl whisky, först hände som jag trodde ingenting, efter 30 minuter så börjar jag sitta och smågarva och sedan blir jag så sär flöddrig, men utan ngra jävla myrkryp och skit som man får av lergigan o propavan.

Ok, feeling nu, men inte som 10 Zopriklon (7,5) och lite dricka då slår det fan så mycket mer. Eller så äe set så att jag vant mig vid riktiga race och sådana här halvflummisar bara ger lite mys.
Citera
2005-07-25, 23:22
Medlem
NTcryS:ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zox
Zaleplom, enligt fass så skall man AAALDRIG överskrida 10 mg/dygn det skall vara farligt(?)....så de 50 mg du köper har ett annat namn eller tycker man enligt biback att 50 mg är lagom?

Well - tömde kapslarna och gjorde en bomb på 100 mg ihop med 12cl whisky, först hände som jag trodde ingenting, efter 30 minuter så börjar jag sitta och smågarva och sedan blir jag så sär flöddrig, men utan ngra jävla myrkryp och skit som man får av lergigan o propavan.

Ok, feeling nu, men inte som 10 Zopriklon (7,5) och lite dricka då slår det fan så mycket mer. Eller så äe set så att jag vant mig vid riktiga race och sådana här halvflummisar bara ger lite mys.
Fega inte nu utan dubbla såklart äh skoja bara...
Citera
2005-07-26, 18:35
Medlem
Cykeltratts avatar
har provat doser upp till 400mg så det är nog ingen fara...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in