Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltratt
verksamt ämne zaleplon.
har speciall beställt dom från en utländsk sida... dom ligger på 50mg (dom svenska ligger på 10mg)... just i rent flumm syfte.. man får hääärliga hallissar på dom då... gör helt knepiga saker... tycker dom är schyssta om man tar doser på 100 mg och uppåt...
blandar man med sprit får man för sig att det är huuuuuur mkt folk som helst där, värsta karnevalen, fast det inte är det, kan prata med folk som inte finns... det är lite läskigt i efterhand, men man är så kokt när det händer så då bryr man sig inte.

Zaleplom, enligt fass så skall man AAALDRIG överskrida 10 mg/dygn det skall vara farligt(?)....så de 50 mg du köper har ett annat namn eller tycker man enligt biback att 50 mg är lagom?
Well - tömde kapslarna och gjorde en bomb på 100 mg ihop med 12cl whisky, först hände som jag trodde ingenting, efter 30 minuter så börjar jag sitta och smågarva och sedan blir jag så sär flöddrig, men utan ngra jävla myrkryp och skit som man får av lergigan o propavan.
Ok, feeling nu, men inte som 10 Zopriklon (7,5) och lite dricka då slår det fan så mycket mer. Eller så äe set så att jag vant mig vid riktiga race och sådana här halvflummisar bara ger lite mys.