ne det gör dom inte för då måste man förbjuda feta från att äta mat och invandrare från att beträda svensk mark och många andra saker så nej det kan dom inte + att det är diskriminering mot rökare unge fär som att diskriminera invandrare och deras religion och kvinnor och tjockisar...
även om det skulle komma ett sådant förbud här så skulle ju inte jag sluta röka för dom har ju inte med o göra vad jag gör i mitt boende och så länge jag inte stör andra kan dom inte klaga
Det är en sak om det rör sig om allergi-hus och sån't, men i regel så ska en person ha rätt att röka i sitt hem om dom nu vill det (dom får ju dock stå för ev saneringskostnader om dom flyttar sen)
Gillar själv inte röklukt. Men ärligt ska man förbjuda husdjur nu med ? det kan lukta katt piss om du har katt och min granne lagar mat så det stinker,,,
Ne flytta ut i skogen med er,,,
Vilka flera lukter tänker samhället förbjuda? Det här jävla landet borde sprängas åt helvete!
Du skulle nog ändra åsikt om ditt hem skulle rökbombas med cigarrettrök omedelbart när du öppnar ett fönster eller balkongen, även på natten.
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Galenskap och definitivt INTE rätt.
Det är en sak om det rör sig om allergi-hus och sån't, men i regel så ska en person ha rätt att röka i sitt hem om dom nu vill det (dom får ju dock stå för ev saneringskostnader om dom flyttar sen)
Man har alltså inte rätt att få frisk luft i sitt hem? Man har inte rätt att slippa inandas cancerframkallande rök i sitt hem?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!