2014-01-09, 14:08
Medlem
Jag ska föra över en Wordpad-uppsats till en CD-skiva, men jag har inte gjort något liknande förut så jag är osäker på hur man gör.
Citera
2014-01-09, 14:56
Medlem
Har du bränt någon CD öht???

Jag tycker du ska googla på det? skriv det du vill göra i Google fast på engelska så kommer du får många länkar...
Citera
2014-01-09, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thiesen
Jag tycker du ska googla på det? skriv det du vill göra i Google fast på engelska så kommer du får många länkar...

Är det inte bättre att läsa brännarprogrammets dokumentation/guide?
Citera
2014-01-09, 18:17
Medlem
christerys avatar
Är allt som det ska, så ta tag i filen (med musen) och dra den till CD brännarens enhet. Det bör även ligga en CD-skiva i släden. Och den ska vara stängd, men sånt kommer den att klaga på.

Men har du ingen brännare eller program för den installerat så är det kanske värre.

Du ger lite för lite uppgifter för att kunna svara exakt på frågan, men RTFM kan ju vara en bra idé som föreslagits.
Citera
2014-01-09, 22:29
Medlem
Så man måste ha en brännare för att föra över ett dokument till en sån där CD-skiva som man köper i butik?
Citera
2014-01-09, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclair1
Så man måste ha en brännare för att föra över ett dokument till en sån där CD-skiva som man köper i butik?

Inte nödvändigtvis! Om du är stabil på handen kan du trimma en laserpekare och använda den.
Citera
2014-01-10, 16:20
Medlem
Eller mina ögon som är bestyckade med laserstrålar.
Citera
2014-01-11, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alef-noll
Inte nödvändigtvis! Om du är stabil på handen kan du trimma en laserpekare och använda den.

Det är så vi hardcore hackers gör... varför använda en maskin när man kan hålla i en laser själv och ha syn som en örn för att pricka rätt på skivän... dessutom är det en utmaning att lyckas göra en exakt avbildning av innehållet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in