• 1
  • 2
2014-01-07, 12:49
Medlem
SwedishHuntards avatar
Tja, har varit ihop med min brud ett år nu, och vi har haft sex många ggr. Problemet är att jag har jättesvårt att få henne att komma....
Asså, hon har kommit några ggr, men asså inte ens hälften av alla gånger, och när jag försöker fråga henne vad jag gör fel eller om vad som hon verkligen gillar så säger hon att jag gör allting perfekt, men ändå så kommer hon inte :/

Blir liksom ledsen, jag vill känna att jag lyckas få henne att komma. Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om mig själv i sammanhanget, jag vill bara känna att hon tycker om det jag gör..

Så jag behöver hjälp, vad ska jag göra som får henne att komma?

Jag tror inte det har med kukstorlek eller nåt sånt att göra, att jag inte är stor nog, för... ah kanske inte världens bästa mätningsteknik, men jag kan inte använda några gummin än dom där "big and wide". Försöker jag använda dom blå profil gummina spänner dom så hårt att det nästan gör ont på kuken.

Tror mer det handlar om att jag inte riktigt vet hur man ska göra? Asså ut och in, lite svängar här och där och så... men jag vet lixom inte hur man ska göra, förlorade min oskuld med henne så är inte så erfaren på området
Citera
2014-01-07, 12:53
Bannlyst
Använd fingrar och tunga, omöjligt att misslyckas.
Citera
2014-01-07, 12:59
Moderator
VitKallas avatar
Tycker hon det är ett problem?

Det är faktiskt hennes uppgift att ta reda på vad hon kommer av, om hon vill komma. Inte din. När hon vet det så kan hon naturligtvis instruera dig, och ni kan leka fram det tillsammans. Men det börjar med henne.

Om hon inte tycker det är ett problem så släpp det. Din prestationsångest över det kan döda romantiken då det ju inte handlar om annat än ditt ego.

Så, tycker hon det är ett problem?
Citera
2014-01-07, 12:59
Medlem
Mack-Bolans avatar
99 av 100 kvinnor kommer inte pga kuken, att tro nått sånt tyder på porrskada.
Släpp kuknojan och lär dig tillfredställa henne med tunga och fingrar.
Citera
2014-01-07, 13:00
Medlem
Katzyns avatar
Du ska inte försöka med kuken överhuvudtaget utan med de andra kroppsdelar som redan nämnts.
Citera
2014-01-07, 13:03
Medlem
farbrorankas avatar
Får du inte henne att komma med din FB balle då är det bara lägga ner alltså!
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHuntard
Tja, har varit ihop med min brud ett år nu, och vi har haft sex många ggr. Problemet är att jag har jättesvårt att få henne att komma....
Asså, hon har kommit några ggr, men asså inte ens hälften av alla gånger, och när jag försöker fråga henne vad jag gör fel eller om vad som hon verkligen gillar så säger hon att jag gör allting perfekt, men ändå så kommer hon inte :/

Blir liksom ledsen, jag vill känna att jag lyckas få henne att komma. Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om mig själv i sammanhanget, jag vill bara känna att hon tycker om det jag gör..

Jag tror inte det har med kukstorlek eller nåt sånt att göra, att jag inte är stor nog, för... ah kanske inte världens bästa mätningsteknik, men jag kan inte använda några gummin än dom där "big and wide". Försöker jag använda dom blå profil gummina spänner dom så hårt att det nästan gör ont på kuken.

Tror mer det handlar om att jag inte riktigt vet hur man ska göra? Asså ut och in, lite svängar här och där och så... men jag vet lixom inte hur man ska göra, förlorade min oskuld med henne så är inte så erfaren på området
Citera
2014-01-07, 13:15
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Det verkar faktiskt mer som att ditt ego blir skadat av att du inte lyckas få henne att komma än vad du faktiskt bryr hennes njutning.

Spänn av. Det är långt ifrån alla tjejer som kan komma, och det är heller inte ditt jobb att ge henne en orgasm.

Börja med att fråga om det är ett problem för henne. Tycker hon om det du gör? Om hon inte har några problem utan istället njuter och får orgasm ibland ligger problemet hos dig som måste ha ett jäkla kvitto från hennes kropp att hon njuter.
Citera
2014-01-07, 13:33
Medlem
Kåta upp henne ordentligt först och tryck inte in kuken innan hon är nära så kan hon komma med kuken i annars använd tungan tills hon kommer och knulla efteråt.
Citera
2014-01-07, 13:39
Medlem
Obscurites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
99 av 100 kvinnor kommer inte pga kuken, att tro nått sånt tyder på porrskada.
Släpp kuknojan och lär dig tillfredställa henne med tunga och fingrar.

Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Du ska inte försöka med kuken överhuvudtaget utan med de andra kroppsdelar som redan nämnts.

Okej, innan vi alla målar fan på väggen och börjar peka finger åt kuken så tycker jag att TS kan skriva vilka ställningar han kör med?

Jag har aldrig haft några problem med att få tjejer att komma genom vanligt sex. Visst alla tjejer har det inte gått med, men många utav de kan det gå med. Oftast enligt mig har problemet legat i vilken ställning man kört.

Men visst, tunga och fingrar finns också. Men det där är ju Plan B, först och främst får man ju ge ballen en ordentlig chans.

Citat:

Testa olika ställningar och se vad hon reagerar på. Olika ställningar ger som sagt olika effekter beroende på tjejen. Vissa gillar hårt och djupt, andra gillar långsamt och djupt och vissa gillar att ha en variation på detta.

Egentligen är det ju helt omöjligt för oss att svara på vad just din tjej kan tänkas gilla, du får ju som sagt ta och experimentera och se vad som får henne att börja tugga fradga och rulla ögonen tillbaka i huvudet samt vad som får hennes ben att skaka ordentligt.

En utav mina ställningar som verkligen ger både effekt för mig och nästan alla tjejer jag varit med är plogen med korsade ben. Hennes ben upp på din ena axel, korsade ordentligt, greppa tag om dem med ena armen och håll hårt. Andra handen sätter du på hennes hals så du håller henne på plats ordentligt samtidigt som du kan kontrollera henne med lite lätt strypande (tydligen ska detta ge mer intensivare orgasmer hos tjejer, varvid anledningen till att jag började med det).

Sen kör du bara som sagt, trixet är ju som sagt just att hon har benen korsade samt just själva ställningen också. Med korsade ben så blir hon betydligt trångare så det kan hända att du får lära dig att hålla igen men samtidigt så känns något så extremt mycket mer för tjejerna då.

Sen är det bara att lirka och försöka hitta rätt takt, gärna en variation med hårt och intensivt som du senare sen avslutar med lite hårdare ryck där du trycker riktigt djupt. Tar sen några djupa andetag, lite ögonkontakt och ömma smek o kyssar and then reboot. Kör som sagt en bestämd takt som du gradvis ökar.

Säger hon att det börjar kännas för mycket? Bra, you are doing it right son.

Kan du också komma åt G-punkten hos dem med ballen i den här ställningen så är det ännu mer guld. Tids nog händer det.

Detta är som sagt vad jag använder på min tjej och det har funkat väl än så länge.

Testa på du och se om det funkar. Om det går bra skriv då gärna här så jag kan ta patent på min knull-teknik.

Må väl och lycka till...
Senast redigerad av Obscurite 2014-01-07 kl. 13:48.
Citera
2014-01-07, 14:04
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:

Lite grundläggande info:
Många kan inte komma enbart vaginalt utan behöver klitorisstimulans.
Klitoris är olika känslig på olika tjejer, så du måste lyssna av med henne vilken behandling hennes vill ha. Men börja alltid med mjuk stimulans.

Om du har problem att lokalisera klitoris rekommenderar jag att googla fram en pedagogisk bild.

Du kan stimulera klitoris med tunga och fingrar. Att fingra henne på klitoris samtidigt som du har kuken i henne brukar också vara uppskattat.
Citera
2014-01-07, 14:05
Bannlyst
Har hon svårt för att komma blir det bara värre av att du håller på och tjatar på henne om att komma. Det är hennes ansvar att se till att få det som hon vill så spänn av och gör din grej men omväxling förnöjer liksom så vill du göra något med henne så gör det och var lyhörd för hur det funkar på henne.
Slicka mer fitta är ju alltid gångbart dock.
Citera
2014-01-07, 14:44
Medlem
Stark-Fisklukts avatar
Är det viktigt för henne att få komma, eller är det viktigt för dig?
Om hon saknar det så kan du ju be henne att smeka sig själv när ni ligger i missionären...
Men om du vill att hon ska komma tack vare dina ansträngningar så tycker jag att du borde satsa på att slicka henne, gärna med ett par fingrar inne i henne.
Lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in