Citat:
Ursprungligen postat av
Mack-Bolan
99 av 100 kvinnor kommer inte pga kuken, att tro nått sånt tyder på porrskada.
Släpp kuknojan och lär dig tillfredställa henne med tunga och fingrar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Katzyn
Du ska inte försöka med kuken överhuvudtaget utan med de andra kroppsdelar som redan nämnts.
Okej, innan vi alla målar fan på väggen och börjar peka finger åt kuken så tycker jag att TS kan skriva vilka ställningar han kör med?
Jag har aldrig haft några problem med att få tjejer att komma genom vanligt sex. Visst alla tjejer har det inte gått med, men många utav de kan det gå med. Oftast enligt mig har problemet legat i vilken ställning man kört.
Men visst, tunga och fingrar finns också. Men det där är ju Plan B, först och främst får man ju ge ballen en ordentlig chans.
Citat:
Ursprungligen postat av
SwedishHuntard
Tror mer det handlar om att jag inte riktigt vet hur man ska göra? Asså ut och in, lite svängar här och där och så... men jag vet lixom inte hur man ska göra, förlorade min oskuld med henne så är inte så erfaren på området

Testa olika ställningar och se vad hon reagerar på. Olika ställningar ger som sagt olika effekter beroende på tjejen. Vissa gillar hårt och djupt, andra gillar långsamt och djupt och vissa gillar att ha en variation på detta.
Egentligen är det ju helt omöjligt för oss att svara på vad just din tjej kan tänkas gilla, du får ju som sagt ta och experimentera och se vad som får henne att börja tugga fradga och rulla ögonen tillbaka i huvudet samt vad som får hennes ben att skaka ordentligt.
En utav mina ställningar som verkligen ger både effekt för mig och nästan alla tjejer jag varit med är plogen med korsade ben. Hennes ben upp på din ena axel, korsade ordentligt, greppa tag om dem med ena armen och håll hårt. Andra handen sätter du på hennes hals så du håller henne på plats ordentligt samtidigt som du kan kontrollera henne med lite lätt strypande (tydligen ska detta ge mer intensivare orgasmer hos tjejer, varvid anledningen till att jag började med det).
Sen kör du bara som sagt, trixet är ju som sagt just att hon har benen korsade samt just själva ställningen också. Med korsade ben så blir hon betydligt trångare så det kan hända att du får lära dig att hålla igen men samtidigt så känns något så extremt mycket mer för tjejerna då.
Sen är det bara att lirka och försöka hitta rätt takt, gärna en variation med hårt och intensivt som du senare sen avslutar med lite hårdare ryck där du trycker riktigt djupt. Tar sen några djupa andetag, lite ögonkontakt och ömma smek o kyssar
and then reboot. Kör som sagt en bestämd takt som du gradvis ökar.
Säger hon att det börjar kännas för mycket? Bra,
you are doing it right son.
Kan du också komma åt G-punkten hos dem med ballen i den här ställningen så är det ännu mer guld. Tids nog händer det.
Detta är som sagt vad jag använder på min tjej och det har funkat väl än så länge.
Testa på du och se om det funkar. Om det går bra skriv då gärna här så jag kan ta patent på min knull-teknik.
Må väl och lycka till...