Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-01-07, 00:43
Medlem
Är utelivet i Jönköping bäst på fredagar eller lördagar? Är nybliven student här i Jönköping och undrade lite. Tacksam för svar.
Mvh
Citera
2014-01-07, 00:46
Medlem
Kan tillägga att jag är 20 år.
Citera
2014-01-07, 01:01
Medlem
Marilyn.Monroes avatar
Lördagar kan vara bättre. men båda funkar väl.
Klubbar som du skulle gilla är väl Centrum, Sliver/harrys

Sen kmr du nog hänga mkt på Akademien, som är en club, bara för studenter!
Citera
2014-01-07, 01:30
Medlem
Karlssons salonger skulle jag rekommendera. Gärna en lördag. Har aldrig haft en tråkig stund där.
Citera
2014-01-07, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marilyn.Monroe
Lördagar kan vara bättre. men båda funkar väl.
Klubbar som du skulle gilla är väl Centrum, Sliver/harrys

Sen kmr du nog hänga mkt på Akademien, som är en club, bara för studenter!
Akademin gillar jag starkt! Men den är bara öppen på onsdagar. Ska testa sliver i helgen på lördagen verkar det som. Tack för svar!

Några andra som har andra synpunkter?
Citera
2014-01-07, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expoace
Karlssons salonger skulle jag rekommendera. Gärna en lördag. Har aldrig haft en tråkig stund där.
Är det inte 23+ där? :/
Citera
2014-01-08, 06:09
Medlem
basseakers avatar
Om du är nybliven student undrar jag hur du lyckats vara på akademin innan den ens öppnats för året
Citera
2014-01-08, 13:01
Medlem
Jag var där för ett tag sen och då besökte jag och mina kompisar som bor i Jönköping Olearys. Vi var där både fredag och lördag kan helt klart konstatera att fredagen var 100 gånger bättre än lördag. Kan bero på att det var ungdomar som var i våran ålder då. Det var sjukt bra stäming hela kväll, alla var trevliga och roliga att prata med och var intresserade att höra ens historia eftersom att man inte är därifrån. På lördagen var det otroligt dräggigt där, som bönderna kommit in till stan för att ta sig ett järn i princip. Var hetsika killar som hade dragit 5 linor innan de kom och stirrade på en som de sökte bråk. folk tappade glas i ett och det var fullt med glassplitter över dansgolvet.
Slutsatsen är att på fredag verkar stadsborna och ungdomarna gå ut och på lördag verkar de flesta bönderna, dräggen och de som är ute efter bråka komma ut och tro att dom äger stället.
Citera
2014-01-09, 00:09
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoldierUnknown
Jag var där för ett tag sen och då besökte jag och mina kompisar som bor i Jönköping Olearys. Vi var där både fredag och lördag kan helt klart konstatera att fredagen var 100 gånger bättre än lördag. Kan bero på att det var ungdomar som var i våran ålder då. Det var sjukt bra stäming hela kväll, alla var trevliga och roliga att prata med och var intresserade att höra ens historia eftersom att man inte är därifrån. På lördagen var det otroligt dräggigt där, som bönderna kommit in till stan för att ta sig ett järn i princip. Var hetsika killar som hade dragit 5 linor innan de kom och stirrade på en som de sökte bråk. folk tappade glas i ett och det var fullt med glassplitter över dansgolvet.
Slutsatsen är att på fredag verkar stadsborna och ungdomarna gå ut och på lördag verkar de flesta bönderna, dräggen och de som är ute efter bråka komma ut och tro att dom äger stället.
Med tanke på vilket ställe det rör sig om är jag inte alls förvånad, hänger jävligt mycket skumt folk där.
Citera
2014-01-09, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ihavenoname
Med tanke på vilket ställe det rör sig om är jag inte alls förvånad, hänger jävligt mycket skumt folk där.
Jo märkte det... Men fredagen var underbar så det vägde upp det även om de som djs var värdelösa.
Citera
2014-09-08, 13:46
Avstängd
Lacerdas avatar
Lånar tråden, var finner man billiga milfar i 30-45 års åldern? Harrys som i så många andra städer?
Citera
2014-11-09, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Lånar tråden, var finner man billiga milfar i 30-45 års åldern? Harrys som i så många andra städer?

Velvet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in