Håller på med en gryta men den råkade bli löjligt stark smakar bara stark finns det något sätt att rädda den ha i något har provat haft i grädde men smakar bara starkt fortfarande.
Håller på med en gryta men den råkade bli löjligt stark smakar bara stark finns det något sätt att rädda den ha i något har provat haft i grädde men smakar bara starkt fortfarande.
ett gammalt knep är att lägga i en potatis som får koka med ett tag och suga åt sig av det starka.
Trodde att det bara fungerade när det gäller översaltad mat! Men om det funkar även på för starkt kryddat mat ska jag prova det nästa gång jag råkar göra ett misstag
Trodde att det bara fungerade när det gäller översaltad mat! Men om det funkar även på för starkt kryddat mat ska jag prova det nästa gång jag råkar göra ett misstag
Vilken typ av gryta? Det vill säga, vilket kött och vilka andra ingredienser?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!