2014-01-06, 14:41
Medlem
Tjenna, igår upptäckte jag att jag hade en knöl i armen. Börjar bli ganska nojjig för den gör lite ont också.

Sitter jag stilla så känns ingetting, kan även röra armen ganska mycket utan att det känns nåt, men om jag spänner armen så gör det lite ont där knölen sitter.

Spänner jag armen så kan ja känna ''kulan''/knölen, det gör ont att ta på den, även när jag inte spänner känner jag av den. Har även lite rodnad där, och det är lite blå/lila aktigt..

På nåt konstigt sätt känner jag samtidigt mig svag i vänsta axeln, vet inte varför..

Här är en bild på vart den sitter..

http://www.ladda-upp.se/bilder/wxgvbcpxffzeoo/

Tacksam för svar, även om det är nått hemskt som hänt...
Citera
2014-01-06, 14:48
Medlem
Ratis avatar
Om den gör ont är det antagligen ingen tumör i alla fall. Jag har en liknande knöl på handleden, någon knuta av något slag.
Citera
2014-01-06, 14:52
Medlem
Den är inte synlig av något slag, utan man känner den bara om man petar där. Att den lixom ''sitter där inne''.

Förstår bara inte vad det kan vara, då jag verkligen inte tränar någonting..
Citera
2014-01-06, 16:58
Medlem
whippets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neptulis
Den är inte synlig av något slag, utan man känner den bara om man petar där. Att den lixom ''sitter där inne''.

Förstår bara inte vad det kan vara, då jag verkligen inte tränar någonting..

Har ett gäng knölar på kroppen, har vart & kollat upp dom... I mitt fall så är det typ fettknölar, mina sitter på "rätt" ställen så att de inte besvärar mig annars hade jag förmodligen opererat bort dom.
I ditt fall, upp till läkaren & rådfråga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in