2014-01-05, 19:42
Bannlyst
Hej

Det är så att jag är kattvakt åt en av mina få vänner som är i chile.
Hon är på bröllop där (ej hennes utan hennes kompis)

Jag höll på att strypa mig med en nätverkssladd men började få lite ångertankar så jag ringde 112
Huxflux stormar polisen in när jag sitter med snaran runt halsen. Katterna var så smarta att de öppnat ett skåp med torrfoder för det låg torrfoder över hela golvet. Antagligen har de druckit vatten ur toaletten eller under badkaret. De sprang fram till mig när jag kom hem, stackarna hade väl trott att de blivit övergivna.

Men bör jag säga till henne jag supit sönder mig under jul och blivit tagen till sjukhus för avgiftning eller ska jag säga att allting gått bra?

Lite historia, vi var tillsammans 1997 och hon blev gravid men gjorde abort. Samma ålder men vi har hållit kontakten av vänskap.
Citera
2014-01-05, 19:47
Medlem
Rallz.s avatar
Det hon inte vet mår hon inte dåligt av.
Citera
2014-01-05, 19:56
Medlem
Wajis avatar
Du menar att Polisen tar dig mitt i hängningen och sedan lämnar katterna själva för att självdö?

Något känns fel i denna historia
Citera
2014-01-05, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Du menar att Polisen tar dig mitt i hängningen och sedan lämnar katterna själva för att självdö?

Något känns fel i denna historia

Det är 100 % sant
Citera
2014-01-05, 20:00
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fukaeri
Det är 100 % sant

Okej. Så du sitter på beroende och inte säger att du har katter hemma eller polisen inte söker igenom din lgh. Många fel som begås om den här historian ska vara sann.
Citera
2014-01-05, 20:01
Bannlyst
Nej, säg ingenting. Det man inte vet det lider man inte av sas.
Citera
2014-01-05, 20:02
Medlem
LibertasEtJustitias avatar
Du bara struntade i att katterna kanske skulle dö en plågsam och utdragen död alltså?

Fy fan vilket jävla beteende, självmordsbenägen eller ej. Berätta för henne så att hon kan besluta huruvida hon vill behålla kontakten med dig. Oerhört egoistiskt!
Citera
2014-01-05, 21:13
Medlem
Etheriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LibertasEtJustitia
Du bara struntade i att katterna kanske skulle dö en plågsam och utdragen död alltså?

Fy fan vilket jävla beteende, självmordsbenägen eller ej. Berätta för henne så att hon kan besluta huruvida hon vill behålla kontakten med dig. Oerhört egoistiskt!
Lugna dig. Om tex ångesten är så pass stark eller vad det nu kan vara, så att man påbörjar ett självmord så tänker man inte helt klart.
Citera
2014-01-05, 21:21
Medlem
JensPulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etheriel
Lugna dig. Om tex ångesten är så pass stark eller vad det nu kan vara, så att man påbörjar ett självmord så tänker man inte helt klart.
Jovisst, men han var ju inlagd i fem dagar, fanns gott om tid att fixa till något för katterna.
Citera
2014-12-03, 02:56
Medlem
RoaldDahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fukaeri
Hej

Det är så att jag är kattvakt åt en av mina få vänner som är i chile.
Hon är på bröllop där (ej hennes utan hennes kompis)

Jag höll på att strypa mig med en nätverkssladd men började få lite ångertankar så jag ringde 112
Huxflux stormar polisen in när jag sitter med snaran runt halsen. Katterna var så smarta att de öppnat ett skåp med torrfoder för det låg torrfoder över hela golvet. Antagligen har de druckit vatten ur toaletten eller under badkaret. De sprang fram till mig när jag kom hem, stackarna hade väl trott att de blivit övergivna.

Men bör jag säga till henne jag supit sönder mig under jul och blivit tagen till sjukhus för avgiftning eller ska jag säga att allting gått bra?

Lite historia, vi var tillsammans 1997 och hon blev gravid men gjorde abort. Samma ålder men vi har hållit kontakten av vänskap.

Lite rörigt.
Satt du kattvakt i någon annans hem?
Hur mår du nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in