• 1
  • 2
2014-01-05, 18:09
Medlem
Absolut lskar den mysiga luddiga knslan man fr i brjan av ett zolpidem rus, men det r synd att man glmmer av allt nsta dag och fr reda p alla dumma saker man har gjort. Finns det ngon drog som ger en ngon liknande knsla utan minnesfrlusten och dumheterna man gr? Samma sak hnder p zopiklon som p zolpidem.
Senast redigerad av GuitarHero3 2014-01-05 kl. 18:15.
Citera
2014-01-05, 18:18
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuitarHero3
Absolut lskar den mysiga luddiga knslan man fr i brjan av ett zolpidem rus, men det r synd att man glmmer av allt nsta dag och fr reda p alla dumma saker man har gjort. Finns det ngon drog som ger en ngon liknande knsla utan minnesfrlusten och dumheterna man gr? Samma sak hnder p zopiklon som p zolpidem.

S r det oftast med bde benso och z-analoger, har du provat lyrica? Det ger ett sknt rus om du tar ver 300 mg.
Citera
2014-01-05, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
S r det oftast med bde benso och z-analoger, har du provat lyrica? Det ger ett sknt rus om du tar ver 300 mg.

r lyricas rus likt stilnocts rus? Blir det samma sak p t.ex valium som stilnoct (nr det gller att man tappar omdmet helt) - samt, r rusen lika?
Citera
2014-01-05, 19:26
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuitarHero3
r lyricas rus likt stilnocts rus? Blir det samma sak p t.ex valium som stilnoct (nr det gller att man tappar omdmet helt) - samt, r rusen lika?

N dom r inte precis lika men lyrica ger ett vldigt soft rus, lite som att man r full men mycket sknare och du tappar inte omdmet eller minnet som du gr p stilnoct.
Citera
2014-01-05, 19:54
Medlem
Citat:
N dom r inte precis lika men lyrica ger ett vldigt soft rus, lite som att man r full men mycket sknare och du tappar inte omdmet eller minnet som du gr p stilnoct.

Lter finfint. Tack fr frslaget.

Ngon annan som har lite input?
Citera
2014-01-05, 22:41
Medlem
Bertil85s avatar
Det kommer en ny RC som r vad jag vet en Z-analog. Ryktas om att den r bra.

Zapizolam tror jag att den heter.

Taget frn Wikipedia.

Citera
2014-01-05, 23:27
Medlem
Prova diazepam. 40mg s blir du go och slnge du inte blandar med alkohol eller tar vldigt mycket s slipper du bli ett dreglande mongo som man ltt blir p starkare benso.
Citera
2014-01-06, 06:50
Medlem
bdbdbdbds avatar
Lyrica som freslogs pverkar folk vldigt olika, jag gillar dom d det r som en blandning mellan olika droger fr mig som pendlar lite, brjar speedat efter nn timme sen kan jag tycka att ruset pendlar mellan allt mjligt mer nert.

Tar det mkt sllan och i hga doser i russyfte. ATn r frjvlig, rcker med ngra dagar fr mig drfr man vntar ett halvr tills man glmt det
Citera
2014-01-06, 12:24
Bannlyst
Eszopiklon borde vara rtt likt men har ej testat. Sonata har ju lite av den sederande och gungiga effekten och liten risk fr minnesluckor.
Citera
2014-01-06, 19:20
Medlem
Citat:

DOCK ska det vll tillggas att man blir bra jvla borta i huvudet p lyrica vid hgre doser. Vrre n benz snurrig p det, iallafall i mitt fall!
Citera
2014-03-09, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Det kommer en ny RC som r vad jag vet en Z-analog. Ryktas om att den r bra.

Zapizolam tror jag att den heter.

Taget frn Wikipedia.

Det r vl ingen Z-analog bara fr att den brjar p Z. Det r vl en triazolam-analog?

Vad r en Z-analog?

Vad r en analog?
Citera
2014-03-10, 20:15
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Det r vl ingen Z-analog bara fr att den brjar p Z. Det r vl en triazolam-analog?

Vad r en Z-analog?

Vad r en analog?

Ber om urskt. Mste ha varit full nr jag skrev det dr inlgget. Eller vldigt trtt.

Svar p dina frgor har jag inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in