2014-01-05, 18:09
Medlem
Absolut älskar den mysiga luddiga känslan man får i början av ett zolpidem rus, men det är synd att man glömmer av allt nästa dag och får reda på alla dumma saker man har gjort. Finns det någon drog som ger en någon liknande känsla utan minnesförlusten och dumheterna man gör? Samma sak händer på zopiklon som på zolpidem.
Senast redigerad av GuitarHero3 2014-01-05 kl. 18:15.
Citera
2014-01-05, 18:18
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuitarHero3
Absolut älskar den mysiga luddiga känslan man får i början av ett zolpidem rus, men det är synd att man glömmer av allt nästa dag och får reda på alla dumma saker man har gjort. Finns det någon drog som ger en någon liknande känsla utan minnesförlusten och dumheterna man gör? Samma sak händer på zopiklon som på zolpidem.

Så är det oftast med både benso och z-analoger, har du provat lyrica? Det ger ett skönt rus om du tar över 300 mg.
Citera
2014-01-05, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Så är det oftast med både benso och z-analoger, har du provat lyrica? Det ger ett skönt rus om du tar över 300 mg.

Är lyricas rus likt stilnocts rus? Blir det samma sak på t.ex valium som stilnoct (när det gäller att man tappar omdömet helt) - samt, är rusen lika?
Citera
2014-01-05, 19:26
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuitarHero3
Är lyricas rus likt stilnocts rus? Blir det samma sak på t.ex valium som stilnoct (när det gäller att man tappar omdömet helt) - samt, är rusen lika?

Nä dom är inte precis lika men lyrica ger ett väldigt soft rus, lite som att man är full men mycket skönare och du tappar inte omdömet eller minnet som du gör på stilnoct.
Citera
2014-01-05, 19:54
Medlem
Citat:
Nä dom är inte precis lika men lyrica ger ett väldigt soft rus, lite som att man är full men mycket skönare och du tappar inte omdömet eller minnet som du gör på stilnoct.

Låter finfint. Tack för förslaget.

Någon annan som har lite input?
Citera
2014-01-05, 22:41
Medlem
Bertil85s avatar
Det kommer en ny RC som är vad jag vet en Z-analog. Ryktas om att den är bra.

Zapizolam tror jag att den heter.

Taget från Wikipedia.

Citera
2014-01-05, 23:27
Medlem
Prova diazepam. 40mg så blir du go och sålänge du inte blandar med alkohol eller tar väldigt mycket så slipper du bli ett dreglande mongo som man lätt blir på starkare benso.
Citera
2014-01-06, 06:50
Medlem
bdbdbdbds avatar
Lyrica som föreslogs påverkar folk väldigt olika, jag gillar dom då det är som en blandning mellan olika droger för mig som pendlar lite, börjar speedat efter nån timme sen kan jag tycka att ruset pendlar mellan allt möjligt mer neråt.

Tar det mkt sällan och i höga doser i russyfte. ATn är förjävlig, räcker med några dagar för mig därför man väntar ett halvår tills man glömt det
Citera
2014-01-06, 12:24
Bannlyst
Eszopiklon borde vara rätt likt men har ej testat. Sonata har ju lite av den sederande och gungiga effekten och liten risk för minnesluckor.
Citera
2014-01-06, 19:20
Medlem
Citat:

DOCK ska det väll tilläggas att man blir bra jävla borta i huvudet på lyrica vid högre doser. Värre än benz snurrig på det, iallafall i mitt fall!
Citera
2014-03-09, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Det kommer en ny RC som är vad jag vet en Z-analog. Ryktas om att den är bra.

Zapizolam tror jag att den heter.

Taget från Wikipedia.

Det är väl ingen Z-analog bara för att den börjar på Z. Det är väl en triazolam-analog?

Vad är en Z-analog?

Vad är en analog?
Citera
2014-03-10, 20:15
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Det är väl ingen Z-analog bara för att den börjar på Z. Det är väl en triazolam-analog?

Vad är en Z-analog?

Vad är en analog?

Ber om ursäkt. Måste ha varit full när jag skrev det där inlägget. Eller väldigt trött.

Svar på dina frågor har jag inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in